Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Het boekje ligt nog in de auto. Anders gaf ik je even de bovenbalken.
Wie bracht hem voor? De van Norels?
De Oscars die zij bij zich hadden leken verrekt veel op elkaar. Beetje zware halsaanzet en een brutaal ogend oog. In het lichaam allemaal best ranke types, maar dat moet ook wel. Al die dieren voeren wel ergens Apollonius-bloed.
De gemiddelde Oscar zat ergens op 68 punten, een enkeling op 70. Ze maakten elkaar niet zoveel. Ik denk dan ook niet dat er eentje kans maakt om de eindstreep te halen. Daar is duidelijk meer voor nodig.
haan schreef:Hoe was de Sandreo van JW?
Sjoert schreef:Afstamming: v. Sandreo x Amor ( keur pref prest.) x Pericles ( keur pref. prest.) uit de Karin stam.
Paintlinger schreef:Ja.....
Moederlijn weet ik niet....
Pipo schreef:
CGJ12 schreef:haan schreef:Hoe was de Sandreo van JW?
JW?
Doe eens even de afstamming posten meisje..........
Doe ik even een gokje als mijn geheugen het toestaat.
Citaat:Liliputter - Bravour Painted Black x Chronos 9 december in de groep van ???? op het straatje
Kajanus - Ballizo Houston x Royal Dance 20 december in de groep van 09.20 uur op het straatje
xtvax - Bikain Ustinov x Lancelot 13 december in de groep van 09.20 (dacht ik)
Besita -Gigolo Cassini II x Chinchin x Libero h 16 december ( ons fokproduct verkocht als veulen )
JW18 - Bravour Sandreo x Amor x Pericles 9 december in de groep van 10.00 uur ( als laatste in de groep )
haan schreef:pfffff wat weer aardig van je CGJ12, ik bedoelde deze, als je heen gaat hou je de hengsten van de bokkers toch ook een beetje extra in de gaten?