stitchlover schreef:Alsof de gemiddelde tinker of haflinger standaard braaf is op buitenrit etc.
Ik ken sowieso niet bijzonder veel brave Haflingers

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
s0173957 schreef:Een rotzak begin ik niet aan, maar rotzakken fok je niet, die creëer je.
JeanneV schreef:s0173957 schreef:Een rotzak begin ik niet aan, maar rotzakken fok je niet, die creëer je.
Als je dat nog denkt moet je misschien maar een paar jaar proffesioneel paarden op gaan leiden.... Je hebt echt wel paarden welke gewoon niet willen... Informeer maar eens bij trainings stallen welke afstammingen de rotzakken geven....
JeanneV schreef:s0173957 schreef:Een rotzak begin ik niet aan, maar rotzakken fok je niet, die creëer je.
Als je dat nog denkt moet je misschien maar een paar jaar proffesioneel paarden op gaan leiden.... Je hebt echt wel paarden welke gewoon niet willen... Informeer maar eens bij trainings stallen welke afstammingen de rotzakken geven....
_Lorette_ schreef:Kijkt iemand Verden? Jameson jammer van de spanning. Wat foutjes en de stap leek echt helemaal nergens op. Maar Zoom onder Helen Langehanenberg vond ik echt helemaal niks. Moest ze daar nou zo ontzettend aan duwen en knutselen om hem de proef door te krijgen?
_Lorette_ schreef:Kijkt iemand Verden? Jameson jammer van de spanning. Wat foutjes en de stap leek echt helemaal nergens op. Maar Zoom onder Helen Langehanenberg vond ik echt helemaal niks. Moest ze daar nou zo aan prikken en knutselen om hem de proef door te krijgen?
JeanneV schreef:s0173957 schreef:Een Don Tango kan goed op jonge leeftijd, voor naar die HK te gaan, al zo over de rooie geduwd zijn dat het daardoor al onherstelbaar fout gegaan is.
Willen we wel fokken met hengsten die over de rooie geduwd kunnen worden?? Bij Vivaldi is daar nooit sprake van geweest...
Elisa2 schreef:Die kon ook niet voor niks geen GP lopen natuurlijk...een scherp randje voor de topsport is wel nodig, maar het moet niet over het randje zijn.