randy123 schreef:Hoi hoi,
Is er iemand die Donderdag gaat?
Ik zou heel graag foto's willen zien van de Harley X Animo!
Ik ga morgen heen, en maak foto's!
Weet ook iemand hoelaat het begint?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
randy123 schreef:Hoi hoi,
Is er iemand die Donderdag gaat?
Ik zou heel graag foto's willen zien van de Harley X Animo!
Sammie schreef:Als jullie het leuk vinden kan er ook wel een verslagje op VN komen met de hengsten van bokkers die door zijn. Hengsten van bokkers die niet door zijn mogen ook wel opgegeven worden, hoor.
Laat maar even weten of jullie dat zien zitten, dan gooi ik het binnen de NR groep even op tafel.
LJB schreef:8.00 op straat, 12.15 in de baan
potverdikkie schreef:Ik probeer zoveel mogelijk foto's te nemen, ik beloof niets, maar doe mijn best
Adriana schreef:potverdikkie schreef:Ik probeer zoveel mogelijk foto's te nemen, ik beloof niets, maar doe mijn best
Vooral please van de Holsteiners![]()
In het bijzonder van een Corrado x Campesino... nummer weet ik helaas zo niet. Een kennis heeft Campesino in eigendom en zou graag foto's willen zien![]()
En let even goed op de Contenders![]()
Ik had zelf dolgraag willen gaan, maar ik krijg net een zooi aantekeningen op mijn afstudeerproject wat ik vrijdag moet laten inbinden... Geen eerste bezichtiging voor mij...
Happy_ schreef:Yeah!! De hengsten Sandreo x Lancet en Stedinger x Fruhling zijn door ik dacht dat willen jullie vast wel weten![]()
Dit ook namens bokker Wonderboy
meredith schreef:Happy_ schreef:Yeah!! De hengsten Sandreo x Lancet en Stedinger x Fruhling zijn door ik dacht dat willen jullie vast wel weten![]()
Dit ook namens bokker Wonderboy
sandreo x lancet was toch van kajanus?
fokfanaat schreef:591, 595, 603, 592, 618, 613, 617, 612, 622, 627, 625, 632, 643, 747, 652 en 654 zijn door, fotoos volgen.
fokfanaat schreef:591, 595, 603, 592, 618, 613, 617, 612, 622, 627, 625, 632, 643, 747, 652 en 654 zijn door, fotoos volgen.