Stille mee lezer. Gefeliciteerd! Wat is dit spannend geweest voor jullie. Maar gelukkig een prachtig getekend veulen!
6 pagina's erbij, ik had geen verwachting .Maar wat fijn dat het leeft en gekleurd is! Hele opluchting!Gefeliciteerd met dit knappe baby'tje!
Wat een opluchting!! En wat is ze snel gegaan. Om 23.29 foto van bezweet zijn en 23.47 bericht van geboorte.Super dat alles goed is!
Met zoveel pagina's erbij moest er wel een veulen zijn en jahoor!!! Een gezond, gekleurd veulen! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!! Heerlijk nieuws om de dag mee te beginnen!En zoveel bruin daar heeft moeders goed haar best op gedaan! Geniet nu lekker van deze knapperd
Ik weet niet of ik ooit eerder om dit tijdstip ' yes' heb geroepen. Wat fijn om je berichtje te lezen met 'het heeft kleur en leeft' Van harte!En nu ook al foto's, wat een prachtig dier! Hij lijkt ook al behoorlijk groot?
Wat een knapperd! En ik snap de opluchting bij de woorden: hij is bruin.Wat een spanning valt er dan van je af! Als ik (wij hier op bokt) dat al hebben, dat moet voor jullie nog het tienvoudige zijn geweest.
Oooh geweldig, wat een opluchting! Gefeliciteerd met je prachtige veulen. Hij is nog eens heel mooi gekleurd ook. Ik vind z'n naam ook prachtig passen.
Van harte gefeliciteerd. Wat zullen jullie opgelucht zijn dat hij prachtige vlekken heeft. Wat een geweldige naam