Kleintjes groeien zeker hard! Alles te koop van dit jaar of ga je nog wat aanhouden? White gold is verkocht las ik eerder.
chanicha
Geplaatst: 28-05-23 10:20
Ze groeien als kool! Prachtig hoor
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-23 11:26
White Gold is idd verkocht. Ik kan helaas niks aanhouden.
Klein stukje film van Torvi. Valt nog niet mee om te filmen zonder genoeg hulp en ervaring. Ik ga snel weer wat proberen om vast te laten leggen. Torvi is ook echt een leukerd
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-23 21:28
Ze groeien zo hard momenteel
Torvi staat nu officieel te koop. Ook wel reacties gehad,maar nog niet verkocht. Kan natuurlijk snel veranderen. Ze is ook wel erg leuk
Gisteren is rmrachellefotografie geweest. White Dream mocht model zijn voor een uitprobeersel. Hij is zo lief, gewoon los tussen de lampen. Voorproefje
Afgelopen dag is er nog een merrie veulen geboren.
Elk moment kan er nu nog een veulentje geboren worden. Merrie kegelt. Één merrie al over één jaar draagtijd en nog een heel aantal merries die moeten bevallen. Heel spannend allemaal weer.
Ook weer een aantal drachtig gescand. White Dream heeft het goed druk
Eerst nog een keer scannen op hartslag bij Liezella. Wild Thing laat ik ook nog een keer controleren
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-23 23:24
Torvi is vandaag ook verkocht. Ik denk hele leuke mensen ik had ook een koper uit het buitenland, maar dit voelde net wat beter aan.
White Dream net weer een dochter erbij gekregen. De meisjes zijn in de meerderheid dit jaar. Uit een Dorado x Elberton (halve zus van Formidable) x Ulster x Abgar xx
Hier is de dierenarts geweest. Nigrante niks geen activiteit, wat ik al verwachte. Dan houdt het op voor haar. Liezella nog mooi drachtig
chanicha
Geplaatst: 15-06-23 12:52
Nigrante heeft geen zin denk ik Leuk dat Liezella nog drachtig is
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-23 01:36
Wild Thing was vandaag in de attack modes. Niet zo'n beetje ook echt achteruit lopen en vol erop. Ze heeft ook even kont aan kont gestaan met een andere merrie, daar heeft ze een flinke wond van opgelopen. Valt niet echt te hechten, mist gewoon een stuk huid. Goed schoongemaakt en blauwspray erop voor de vliegen. Heel raar dat ze zo doet. Vorig jaar had ze ook zo'n moment gehad, deed ze Liezella in de hoek jagen en vol erop meppen. Het ging echt heel goed zo in de kudde, naja ze moet zich maar leren gedragen. Als het geslachts gebonden is, dit gedrag. Wordt het weer een merrie
Nog wat kiekjes van deze week Die buik van Liezella lijkt alweer hoogdrachtig
Waren nog 2 leuke Palomino hengstjes geboren White Dream GF x United
Paar uurtjes oud White Dream GF x mac j
Jullie hebben ook nog foto's tegoed van de fotoshoot