caro29 schreef:Iemand enig idee hoe chapeau tn fokt? Volgens mij niet kwpn gefokt.
Hij is inderdaad BWP gefokt. Geen idee hoe hij zich vererft. Nog te weinig nakomelingen van gezien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hoogendroog schreef:Wij hebben een 2.5 jarige hengst van CHapeau. Bloedmooi, met veel bot, prachtig koppie (hebben ze allemaal van Chapeau). Chapeau is overigens zo Duits als wat, geen BWP aan te bekennen.
_Caithlynn schreef:martichr schreef:Gisterochtend geboren , Pralinde , Cantona TN X Calvados , na 5 hengsten eindelijk weer een merrie.. zal denk ik ook haar laatste veulen geweest zijn.
Foto volgt nog..
[ [url=m/OKjaNO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd
Houd je deze aan?
gomir schreef:Goed dat jullie zo om de merrie denken Martichr!
Waar doe je de Up to Date bij?
Ik hou enorm van Up to Date's
Vanwege de Corona of omdat het paard er nog niet aan toe is?
Ik had de oudste Up to date net voor de fun onder nieuwe ruiter lopen, Etoulon had net een paar keer BB/B gelopen en de twee jonge Up to date's beide klaar om mee te gaan. Nu ligt alles helaas stil en ik denk dat het ook nog wel even duurt. Dat wordt dus ook niets verkopen dit jaar
Chapeau heb ik nog op de reservelijst voor de Numero Uno, inderdaad vanwege rijbaarheid/instelling.
Denk dat Duits bloed ook mooi aansluit op die merrie. Maar eerst maar eens afwachten wat er van Connect uit komt rollen
gomir schreef:Drachtige merries hebben wel vaker kramp, gelukkig is ze snel weer opgeknapt.
En als ze 8 mei op de 340 dagen is dan kan het ook best 3 weken eerder komen, normale spreiding is 320-365 dagen.
Als je de Grandorado op wil leiden voor de verkoop lijkt nu een veulen fokken en daarna verder oppakken me helemaal niet zo raar.
Finishing Touch vind ik wel een heel aansprekende hengst, die andere ken ik niet zo goed.
aniquegraaf schreef:Hierzo mijn merrie Radisson x Wolfgang en nu drachtig van Komme Casall, ze is 14 juni uitgerekend maar wacht nu al met spanning af. Ben heel benieuwd wat het gaat worden!
[ [url=m/zwux8i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ketaki schreef:aniquegraaf schreef:Hierzo mijn merrie Radisson x Wolfgang en nu drachtig van Komme Casall, ze is 14 juni uitgerekend maar wacht nu al met spanning af. Ben heel benieuwd wat het gaat worden!
Radisson hoor je ook niet veel meer van,
Staat ie nog wel in nederland?
Selente schreef:aniquegraaf schreef:Hierzo mijn merrie Radisson x Wolfgang en nu drachtig van Komme Casall, ze is 14 juni uitgerekend maar wacht nu al met spanning af. Ben heel benieuwd wat het gaat worden!
Oh heel benieuwd! Tot nu toe wel erg te spreken over de nakomelingen die ik gezien heb. Ben benieuwd naar 't kleurtje.