Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Alle mfsc zadelmakers hebben niets, country mill niets, meerdere kleinere niets, word er echt moedeloos van. ik ga eens kijken bij jc en kieffer. Daaleman is dat op maat gemaakt? Wintec vind ik zelf niet zo mooi wil graag leer en past haar niet zo goed.
heb zelf bij hen voor mijn vorige pony n zadel gekocht, was de eerste die zij uitkozen en die lag echt perfect voor ons beiden. Maar ik weet wel dat elke zadelmaker wel zn mindere verhalen heeft.
Heel tevreden over.jeaninedow schreef:Hartelijk bedankt voor de antwoorden iedereen!
Ik vond fugers nieteens een heel slechte ervaring hoor ! Hij had alleen niets. Vond het wel vergeleken met mfsc zadelpassers veel minder nauwkeurig, maar goed je betaalt dan ook niet voor een pasconsult wat je bij de betere zadelpassers wel doet.
Ze heeft een ontzettend korte rug en zadels schuiven vaak naar voren.
Daaleman klinkt super. 2000 is alleen echt teveel. Vind het ook een principekwestie hoor, Nova zelf kostte 3000 piek en dan vind ik 2000 voor een zadel echt gigantisch veel. Ik spaar liever wat extra mocht er ooit iets medisch zijn.
Melanie, hoe heb je die tweedehands verkregen dan? Via daaleman zelf?
Je zou 'm dus een berichtje kunnen sturen of ie nog wat heeft.jeaninedow schreef:Daar spring je dus ook mee, die endurance? Ik heb een zaldi endurance (record), daarmee is springen vanaf 60 cm behoorlijk lastig. Wat vooropleiding heb je gedaan ?
Odessah schreef:hoi allemaal,
ik heb ook een tinker, een 3 jarige. ik wil graag zulke dingen met hem doen maar hij is zoo vreselijk langzaam? wat kan ik hier aan doen? voer doet niks bij hem.
groetjes