Was allemaal super gaaf om te zien trouwens, gave pony's ook ertussen. Flower doet volgend jaar waarschijnlijk ook zomaar haar herentree
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Jij hebt ook goed gereden dus, gefeliciteerd met je goede punten en prijs! Ik ben nog steeds benieuwd naar de punten die Abel en ik gereden hebben, al verwacht ik er niet veel van
.
!

Was voor mij ook de 10e keer dat ik erbij was, al sinds een paar jaar zonder dat Caro mee was, maar het was toch wel een beetje raar om erbij te zijn zonder dat ze thuis in het weiland stond.
. Volgend jaar gewoon lekker met meer impuls door de baan! En wie weet dan ook BB springen? Je hoeft maar 80 cm
. De foto's ga ik dit weekend bestellen, dus die volgen dan eind volgende week.
. En reus Chiel natuurlijk.
! En wie weet, als ik de moed heb verzameld.. Dat we volgend jaar wel met het springen meedoen
. Leliaardje schreef:Wat leuk 10tjd2!
Wij hebben toch nog contact gehad voordat je naar Portugal verhuisde? Welke afstamming heeft D-Day ook al weer?
goldflower schreef:gaaf filmpje hoor heerlijk voor die paarden zeg .
Punz schreef:Heeeee zie dat D-Day en Punzel dus familie zijn ( of had ik dat al gezegd?)
Punzel is nl ook van Rasputin ( moeder Pilgaards Vogue).
Geweldig filmpje!!!!! Waar in Portugal zit je? (en off topic, maar wel geinteresseerd: hoe raak je in Portugal verzeild??)