Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MargreetB schreef:Op catalogusvolgorde:
Springen:
11 Barcelona; Casco x Jasper -> Totaal 70, niet ggk
12 Biscayo; Contendro x Lux -> 78,5, ggk
13 Brainpower; Contendro 1 x Guidam -> 88.5, ggk
18 Bodinus; Padinus x Namelus R -> 83, ggk
23 Belmondro; Up to Date x Cavalier -> 74, niet ggk
25 Bernini; Vigo 'd Arsouilles x Quick Star -> 82, ggk
65 Chelltago; Chellano Z x Carthago Z -> 82, ggk
Dressuur:
39 Breezer; Johnson x Sultan -> 78,5, ggk
52 Bordeaux; United x Gribaldi -> 82, ggk
53 Bojengel; Uptown x Gribaldi -> 81, ggk
62 First Class; Florencio x Contender -> 62, niet ggk
MargreetB schreef:caroline78 schreef:Mooi de contendro erbij, jammer van de up to date. Misschien bied hij hem elders aan want ik zou hem graag willen gebruiken.
weet iemand waarom de up to date eruit ligt??
Met name vanwege rijdbaarheid en hij zou de sprong beter af moeten maken (citaat jury).
Vindt het wel een bloedmooie hengst weule schreef:allereerst, dit is MIJN mening over VANDAAG, heb de hengsten na Den Bosch niet meer gezien.
Over 2 weken ga ik weer en kijken of ik het dan eens ben met wat ik vandaag heb gezien.
Voor mij mag de florencio eruit en de united X jazz heb ik ook weinig mee, lijkt me niet heel veel toe te voegen, met name door zijn smalle type en zijn lastige karakter.
andere 3 mogen ze wel keuren, maar IK zou er niet zomaar bij dekken.
maar 't moest niet zo'n heel groot succes geweest zijn....) MargreetB schreef:Ow, en voor mij de grootste verrassing voor vandaag: Bordeaux heeft een klasse C op de OC's !! Maar dus wel (via de nieuwe uitzonderingsregel) ggk.
Ben nu filmpjes aan het uploaden.. gaat even duren..
wonderboy schreef:Is dat niet het risico van het dekken met een hengst die nog niet gekeurd is
Frenka schreef:Dus de hengst die in de dressuurrichting met de hoogste punten van de 3 is goedgekeurd heeft een klasse C op de OC.
Zonde, dat gaat hem waarschijnlijk niet worden bij de meeste fokkers dan.
Frenka schreef:Dus de hengst die in de dressuurrichting met de hoogste punten van de 3 is goedgekeurd heeft een klasse C op de OC.
zeanine schreef:Frenka schreef:Dus de hengst die in de dressuurrichting met de hoogste punten van de 3 is goedgekeurd heeft een klasse C op de OC.
Je kunt natuurlijk niet alles hebben![]()
Maar denk inderdaad dat dit voor de meeste fokkers iets is om nog even extra over na te denken. In het oude prok keuringssysteem was deze hengst hierop afgekeurd toch?