Ja je hebt echt een super mooi veulen van Emerald Eilander!
Charisma
Geplaatst: 13-04-22 14:20
.
Laatst bijgewerkt door Charisma op 28-10-24 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt
eilander
Geplaatst: 13-04-22 14:21
Ja, ben ook voor emerald maar 1000 euro per dekking ik vind de condities eigenlijk niet eerlijk
Charisma
Geplaatst: 13-04-22 14:22
.
Laatst bijgewerkt door Charisma op 28-10-24 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Sky_As
Geplaatst: 13-04-22 14:23
Of je gaat voor een nakomeling van Emerald.... Al ben ik van het afwisselen zodat je nog beter komt te weten welke eigenschappen je merrie lijn mee geeft en welke van de hengst (moeten) komen. vaak zie je dat mensen een beetje bij 1 combi blijven hangen, ik vind dat vaak zonde, misschien is er wel een combi die nog veel beter past :-D
ahh daar heb ik dan helemaal overheen gelezen. (net als de verbeterpunten die de merrie nodig zou hebben ).... Emerald heeft momenteel vrij veel zonen volgens mij die ook ter dekking staan, dus wellicht is dat dan wel een optie.
Is er geen enkele mogelijkheid om Emerald met diepvries te doen dan? Is die alleen vers beschikbaar? Vind het ook een gave hengst maar niet perse met die dekvoorwaarden. Als je geluk hebt meteen drachtig, maar anders...
Hier ook nog aan het wachten en nog aan het twijfelen of ik die merrie nog een keer ga dekken.
Umeo
Geplaatst: 14-04-22 08:31
Eergisteren is hier (ofja ) ook een merrieveulen geboren van Untouchable. Loodzware bevalling waarbij ik mijn 2 handjes mag kussen dat de merrie niet bij ons thuis bevallen is. Anders hadden beide het waarschijnlijk niet gehaald. Veulen is net eentje van 2 maand, zo groot
Nu 2 dagen verder begin ik stilaan positief te worden. Veulen doet het goed maar heeft zo dubbel gezeten dat het waarschijnlijk nog wat tijd nodig heeft om uit te kreukels te komen. Nu dat komt wel goed. Gaat zienderogen vooruit.
Merrie heeft zoveel pijn gehad dat ze in het begin geen melk had. Echt heel erg zielig. Ik heb zo met haar te doen. Net belde dierenarts wel en de anti-stoffen van het veulen zijn wel dik in orde. Gelukkig!