Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
misterA schreef:carika schreef:Heeft iemand toevallig Mowgli gezien tijdens de Pavo cup?
Niet bijzonder. Hij zwaait heel vriendelijk met zijn voorbenen. Zijn volle zus heeft meer indruk op me gemaakt, wat een fantastische merrie.
Suzanne F. schreef:janderegelaa schreef:Maar hij zit genetisch wel hetzelfde in elkaar dus gebruik hem gerust.
Het is geen kloon hè? Het is een volle broer. Die kan dus genetisch anders in elkaar zitten.
misterA schreef:Ik herinner me dat er een paar maanden terug gediscussieerd werd over de hengst Las Vegas. Een heel opvallende hengst maar omdat hij uit een heel gewoon merrielijntje kwam waren meerdere fokkers hier nogal terughoudend. Ook over zijn rijdbaarheid waren twijfels, vanwege zijn afstamming.Dat kon ik eigenlijk wel volmondig beamen. Want met een moeder die 67 pt voor een ibop-proefje behaald kan je terecht twijfels hebben.
Maar na vandaag in de Pavo-cup zijn mijn twijfels wel verdwenen en volgend jaar als het zover is, zal hij zeker zijn kans krijgen. (Maar wie weet, komt hij in het vizier bij Helgstrand)
misterA schreef:Maar na vandaag in de Pavo-cup zijn mijn twijfels wel verdwenen en volgend jaar als het zover is, zal hij zeker zijn kans krijgen. (Maar wie weet, komt hij in het vizier bij Helgstrand)
KahluaB schreef:misterA schreef:Maar na vandaag in de Pavo-cup zijn mijn twijfels wel verdwenen en volgend jaar als het zover is, zal hij zeker zijn kans krijgen. (Maar wie weet, komt hij in het vizier bij Helgstrand)
Hopelijk geeft hij zijn talent door en is hij niet gewoon een toevals treffer ,want "in zijn genen" zit het niet.