Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bertje16 schreef:Revali schreef:Ik rijd ook met micklem en dan Winderen bit. Mag gewoon. En idd die andere de ring afdekken.
Goed dat jullie niet in mijn jury regio wonen. Ik zou dat niet toestaan. Alles wat afgeplakt wordt gaat er bij mij echt uit/af. Van Winderen bit vind ik wel OK ook al staat dat geloof ik ook nog niet op het lijstje
Umeo schreef:Op welke leeftijd laten jullie je jonkies RX keuren?
Ik heb er hier een paar staan en sommige zeggen vanaf 18 maand, andere 2 jaar en nog andere 2,5 jaar.
Zelf nog geen ervaring mee dus vandaar de vraag
Umeo schreef:Op welke leeftijd laten jullie je jonkies RX keuren?
Ik heb er hier een paar staan en sommige zeggen vanaf 18 maand, andere 2 jaar en nog andere 2,5 jaar.
Iorrr schreef:Hier met 2,5 / 3 jaar en dan wordt er gekeken of we er mee aan de gang gaan of niet.
Net mijn Jardonnay voor het eerst laten springen. Absoluut niet ontevreden![]()
https://youtu.be/YFFxP-xtTtU
Ik rijdt ze ook altijd op anatomisch, merk daar echt wel verschil in!
Wat vinden jullie Akarad Hero?
besita schreef:De Eldorado merrie :
[ [url=m/MPdDgr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w1GPVB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oehlala schreef:Umeo schreef:Op welke leeftijd laten jullie je jonkies RX keuren?
Meestal met 3-4 jaar. Ligt er een beetje aan wat de planning met ze is.
Vorig jaar eentje met dikke kogel gehad en die meteen laten fotograferen, en opereren.
Fokker321 schreef:Pantykous schreef:Ik heb dit hoofdstel, dat heeft al veel verschil gemaakt:
[ [url=m/UBtaDi.png]Afbeelding[/url] ]
Eerder heel onrustig met de kop altijd, direct schuren na het rijden. Dat is nu over.
Is dat een PS of Sweden?
Fokker321 schreef:Meestal met 3-4 jaar. Ligt er een beetje aan wat de planning met ze is.
Vorig jaar eentje met dikke kogel gehad en die meteen laten fotograferen, en opereren.