Van harte gefeliciteerd Gomir en Lexa met de goedkeuring van jullie hengst. Ik zag ze op Facebook voorbij komen. Ik wist dus niet wie jullie waren. Grappig! Ze hebben ze er daar altijd goed voor staan
Gefeliciteerd allemaal met de goedgekeurde hengsten! Hebben jullie om een bepaalde reden voor het AES gekozen?
Mijn eerste fokproduct was vorige week op vrijspringcompetitie, en hoewel we net geen prijs hadden, toch dik tevreden.
Eilander, voel je je al wat beter?
Op wat voor soort merrie zouden jullie Arezzo zetten?
besita
Geplaatst: 04-04-22 18:44
Gefeliciteerd met de goedgekeurde hengsten
Hier eindelijk een merrieveulentje Comilfo plus x Clinton x Libero h Blij mee , erg bloederig ding
Nu nog de Utamaro uit dezelfde merrie binnen enkele weken
En de Eldorado merrie doet het erg goed , is in 2 weken zadelmak gemaakt en heeft tot nog toe geen stap verkeerd gezet e is wakker en attent maar heel slim in de goede zin
Leuk van je dochter Iorrr, lijkt me ook heel fijn als mama zijnde. Mijn dochter heeft nog geen interesse in paarden (is ook pas 2) en dat vindt mama stiekem wel jammer
Pantykous
Geplaatst: 05-04-22 08:06
Gefeliciteerd Besita, luxe koppie alvast Ik ben ook nieuwsgierig naar de Eldorado.
Gomir en Lexa, ook top nieuws!
Ik ben ook jaloers op Iorrr. Mijn oudste van 4 boeit het niet echt, de jongste van 1.5 is nog niet te peilen.
Iorrr
Geplaatst: 05-04-22 08:10
Gefeliciteerd Besita, benieuwd naar meer!!
Ja is echt genieten! Ze is is pas net 10 en dan is 80 cm met een C toch al best een hoogte… Heel mooi om samen zo’n hobby te hebben, maar ik sta ook doodsangsten uit :p ik begrijp nu mijn eigen moeder
Dochterlief had wel echt vanaf dag 1 wat met pony’s en paarden overigens, net als zoonlief. Alleen zoonlief gaat er niet op: die wil mennen. Hij is in de basis nog veel meer betrokken. Weet alles van ieder paard en helpt me met alles. Dochter vind het rijden leuk en houdt verder vooral van chillen
Revali
Geplaatst: 05-04-22 08:12
Ach jeetje Umeo... Dan duurt wachten wel heel lang
Wij hebben gister beide merries opgehaald bij de buurman. Kunnen ze in de winter lopen (grote stal met uitloop naar grote paddock) Moet nog wel tot mei wachten... Maar fijn ze weer thuis te hebben. Kan ik ze weer even toileteren
Heb vandaag vrij genomen. Alle hengstenkeuringen zijn voorbij en mijn laatste vakantiedag was juli vorig jaar dus mocht wel weer een keer vond ik zelf
Super Lorrr. Stoer ook. Mijn nichtje is net 10 geworden die gaat denk ik binnenkort ook starten met haar Cpony
Verdient Revalli! Geniet ervan! Volgende week nog Ibop?
misssixty
Geplaatst: 05-04-22 08:40
Gefeliciteerd met de mooie veulens! Interessant om al jullie hengstenkeuzes te volgen en erover mee te lezen. Ik doe graag mee
Ik heb een 6 jarige Stakkato Gold en een 4 jarige Gullit. Beide heel fijn aan de loop maar ook wel een beetje druk met 40-urige werk week. Gister had ik les met de Gullit en toen kregen we het over eventueel komend jaar toch een veulentje uit haar te fokken. Willen jullie eens mee denken?
Vorig jaar is ze in Exloo op de CK voorlopig keur geworden met 80 punten voor het springen. Ga begin mei Ibop rijden. Het is een jeugdige lang gelijnde merrie met een goede galop. Vorige week in Beilen met de Oostermoer kei kreeg ze hele hoge punten voor galop, gaan tussen de hindernissen en reflexen.
Ik ben op zoek naar een hengst met een goed karakter en die dat ook vererft. Rijbaarheid is dus een belangrijk punt. M'n juf noemde Elvis ter Putte. Ik heb nog weinig ervaring met fokken. Hebben jullie nog andere ideeën? https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... 0/nouvelle