En jou'n favoriet is ook demijne

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:ik ga alleen misschien morgen en as dinsdag.
petraaken schreef:die lord x Loxley x Stew Irisch (of iets in die aard) is wel een mooi paard zeg.
ceasario schreef:Lord Loxley X Irish Stew xx
Zo is het goed dat er nog verschillen in inzichten zijn tussen Stamboeken...
nl. deze hengst ging er in de 1ste bezichtiging uit in Rheinland/Westfalen.
MissJ schreef:ceasario schreef:Lord Loxley X Irish Stew xx
Zo is het goed dat er nog verschillen in inzichten zijn tussen Stamboeken...
nl. deze hengst ging er in de 1ste bezichtiging uit in Rheinland/Westfalen.
Op grond van?
ceasario schreef:Moet je daar de commissie vragen.
MissJ schreef:ceasario schreef:Moet je daar de commissie vragen.
Mijn Duits is niet zo bestMaar er staat nergens commentaar o.i.d. op internet? Ben namelijk wel benieuwd wat de reden is.
ceasario schreef:Commentaar...v/d 1 ste Bez. ??
Iemand fokt een paard...Sommige gaan daar mee naar de hengstenkeuring...
Maar wanneer een commissie het dier niet door laat gaan om welke reden dan ook....
is dat daar geen reden om rond te schreeuwen waarom ie niet door is.
Verder kunnen dat ook foktechnische redenen zijn..
MissJ schreef:[
Tja, jij wist te melden dat hij er bij de eerste bezichtiging uit gegaan is, dan is het toch niet zo vreemd om te vragen of je ook weet waarom?
Pletje123 schreef:Bij het KWPN is de Lord Loxly wel door toch?
Ik vind het zo op de foto's die bij Evenementen ITP een erg aansprekend dierHij lijkt massa te hebben en daar hou ik wel van.
janderegelaa schreef:De Rousseau die vorig jaar de hoogste cijfers had in Oldenburg was daarvoor bij het KWPN in de eerste bezichting ook afgeserveerd.
De keuringskampioen van het KWPN die naar Bluehorse is gegaan was op de keuring in Denemarken ook maar middelmatig geplaatst.
Keuren is een momentopname en ligt aan de vorm van de dag, als je in je paard gelooft breng m toch gewoon bij een ander stamboek. Nee heb je, ja kun je krijgen toch?
MissJ schreef:Pletje123 schreef:Bij het KWPN is de Lord Loxly wel door toch?
Ik vind het zo op de foto's die bij Evenementen ITP een erg aansprekend dierHij lijkt massa te hebben en daar hou ik wel van.
Ja, hij is door, en vanaf de foto spreekt hij mij ook erg aan. Ben benieuwd hoe hij het in Den Bosch gaat doen!
janderegelaa schreef:Keuren is een momentopname en ligt aan de vorm van de dag, als je in je paard gelooft breng m toch gewoon bij een ander stamboek.
randy123 schreef:Hoi hoi,
Is er iemand die Donderdag gaat?
Ik zou heel graag foto's willen zien van de Harley X Animo!