Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Boelles schreef:Oh interessant wel! Kende het niet, zit voornamelijk in de Frieschen die hebben dan weer andere gens om rekening mee te houden
kel106 schreef:Helaas hier onze Daily diamond merrie niet drachtig gescand vandaag. Even bedenken of we ronde 2 gaan doen .. da komt steeds thuis omdat laden niet meer goed gaat. Dat eerst maar in alle rust oplossen ipv met tijds druk.
Mer1980 schreef:Hennos: Ik wil die vliegenkap
Libera schreef:Mijn da komt altijd aan huis, hengst staat een paar staten verderop
Wij spuiten ook altijd drachtig zodat we precies weten wanneer we moeten bestellen want duurt even voor het er is!
Ik zou ook gewoon voor een tweede ronde gaan… het is echt nog niet zo heel laat in het seizoen en zoals al gezegd… in 1x drachtig is sowieso geluk hebben
Cioccolato schreef:Libera schreef:Mijn da komt altijd aan huis, hengst staat een paar staten verderop
Wij spuiten ook altijd drachtig zodat we precies weten wanneer we moeten bestellen want duurt even voor het er is!
Ik zou ook gewoon voor een tweede ronde gaan… het is echt nog niet zo heel laat in het seizoen en zoals al gezegd… in 1x drachtig is sowieso geluk hebben
Oe waar haal ik het spul om drachtig te spuiten?
Cioccolato schreef:Libera schreef:Mijn da komt altijd aan huis, hengst staat een paar staten verderop
Oe waar haal ik het spul om drachtig te spuiten?
kiko schreef:kel106 schreef:Helaas hier onze Daily diamond merrie niet drachtig gescand vandaag. Even bedenken of we ronde 2 gaan doen .. da komt steeds thuis omdat laden niet meer goed gaat. Dat eerst maar in alle rust oplossen ipv met tijds druk.
Balen zeg maar zou gewoon voor ronde 2 en 3 gaan. Niet alle merries worden in 1x drachtig. En zit je te ver van Van Uijtert vandaan dat ze zelf niet komen? Bij mij kwamen ze zelf insemineren. Bij mijn merrie is laden ook een dingetje.