Against the odds, onze Y’ur!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:03

Ja wat een grapjas is het hè? Niet voor te stellen :')

Nee ik heb 2 dames drachtig nu, Makani en Rosa. Noura is gewoon een beetje royaal in haar gewicht :o :+
We hadden bedacht om Y’ur geleidelijk af te spenen. Dus hij sliep nu al een paar weken zonder mama en dan overdag nog samen. Als ze van de winter van de wei af zouden komen (zal niet lang meer duren denk ik met alle regen) was het idee om hem dan volledig van Rosa af te halen.
Maar.. dat hoeft niet meer :oo Rosa heeft Y’ur zelf afgespeend. Hij mocht halverwege vorige week ineens niet meer aan de melkbar, tot grote frustratie bij hem (voor een paar dagen :') ). Ze begint ook al aardig buikje te krijgen met de nieuwe baby, dus het zal nodig zijn voor haar. Mega fijn voor ons!
Binnen 2 dagen was haar uier volledig opgedroogd en produceert ze niks meer. Y’ur heeft het helemaal geaccepteerd en probeert ook niet meer te drinken. Zo gaaf hoe dat zichzelf kan regelen!

En ja! Als hij groot genoeg wordt om te rijden, dan wil ik hem zéker in de endurance gaan uitbrengen. Ik denk oprecht dat hij dat én heel leuk vindt, maar het ook goed zou doen :j

Stiekem begin ik wel er vanuit te gaan dat hij een normale hoogte gaat bereiken. Hij loopt nog iets achter, maar haalt gestaag de curve in.

<3
Afbeelding

Oh en meneer is ook al zadelmak :')
Hij is heel erg van het; wat jij hebt, wil ik ook. Dus toen Noura afgezadeld werd, wilde hij ook. Nou prima vent, hier heb je het zadel :')
En dan zie je nog net niet de trots van hem afstralen, vind hij echt geweldig :))
Afbeelding

Zo vind hij helpen ook erg leuk. Dus tegenwoordig mag hij wat dingetjes bijhouden voor me. Dan heb je dit soort taferelen :')

En samen knabbelen met Makani, die 2 zijn echt dikke maatjes <3

Yavanna

Re: Against the odds, onze Y’ur!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:41

Wat een figuur is het toch he. Die gaat weinig problemen geven met zadelmak maken denk ik. Wijs in zijn koppie.
Prachtig ook die nevel verderop in de wei :)