Nee ik heb 2 dames drachtig nu, Makani en Rosa. Noura is gewoon een beetje royaal in haar gewicht

We hadden bedacht om Y’ur geleidelijk af te spenen. Dus hij sliep nu al een paar weken zonder mama en dan overdag nog samen. Als ze van de winter van de wei af zouden komen (zal niet lang meer duren denk ik met alle regen) was het idee om hem dan volledig van Rosa af te halen.
Maar.. dat hoeft niet meer

Binnen 2 dagen was haar uier volledig opgedroogd en produceert ze niks meer. Y’ur heeft het helemaal geaccepteerd en probeert ook niet meer te drinken. Zo gaaf hoe dat zichzelf kan regelen!
En ja! Als hij groot genoeg wordt om te rijden, dan wil ik hem zéker in de endurance gaan uitbrengen. Ik denk oprecht dat hij dat én heel leuk vindt, maar het ook goed zou doen

Stiekem begin ik wel er vanuit te gaan dat hij een normale hoogte gaat bereiken. Hij loopt nog iets achter, maar haalt gestaag de curve in.

Oh en meneer is ook al zadelmak

Hij is heel erg van het; wat jij hebt, wil ik ook. Dus toen Noura afgezadeld werd, wilde hij ook. Nou prima vent, hier heb je het zadel

En dan zie je nog net niet de trots van hem afstralen, vind hij echt geweldig

Zo vind hij helpen ook erg leuk. Dus tegenwoordig mag hij wat dingetjes bijhouden voor me. Dan heb je dit soort taferelen

En samen knabbelen met Makani, die 2 zijn echt dikke maatjes