Precies wat surfdiary zegt

Nigrante ging er aan trekken en eten na de bevalling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:White Gold is gereserveerd. Als hij oud genoeg is gaat hij naar het buitenland. Ik had ook nog in Nederland best wel leuke klanten. Maar de nieuwe eigenaar wilde hem zo graag dat ze gelijk een aanbetaling hebben gedaan. Hij gaat naar een ambitieuze amazone. Ik ga hem natuurlijk heel erg missen, maar enorm blij dat we echt een goede plek voor hem hebben gevonden.
Ik zal zo proberen nog wat foto's te maken van de veulens. Ze doen het geweldig goed. Groeien enorm hard. 7 juli wil ik met Torvi en White Gold naar de keuring gaan. Ook weer heel leuk om te doen.
Mer1980 schreef:AM_Horses schreef:White Gold is gereserveerd. Als hij oud genoeg is gaat hij naar het buitenland. Ik had ook nog in Nederland best wel leuke klanten. Maar de nieuwe eigenaar wilde hem zo graag dat ze gelijk een aanbetaling hebben gedaan. Hij gaat naar een ambitieuze amazone. Ik ga hem natuurlijk heel erg missen, maar enorm blij dat we echt een goede plek voor hem hebben gevonden.
Ik zal zo proberen nog wat foto's te maken van de veulens. Ze doen het geweldig goed. Groeien enorm hard. 7 juli wil ik met Torvi en White Gold naar de keuring gaan. Ook weer heel leuk om te doen.
Als jij met WG gaat, dan laat ik de mijne thuisdie is echt goed net als zijn moeder. Ook hier gefeliciteerd met de verkoop!