Bijzonder kleurtje inderdaad.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_lautje_ schreef:Moooi gomir.Gaaf kleurtje zo al.
Mijn merrie krijgt het zwaar. Ze is d wel klaar mee. Merk dat ze veel rustiger is en in zichzelf gekeerd. Staat wel iedere ochtend lekker op het land alleen na 2 uur is ze t zat en gaat rennen.
[ [url=m/RYAvJx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4VczcU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Julia schreef:Gefeliciteerd! Alles goed verlopen? Je geeft ons er wel een heel klein raadplaatje bij moet ik zeggen.
Edit: en toen was de foto weg. Ben benieuwd!
gomir schreef:Bella heeft vanmorgen vroeg een merrieveulen op de wereld gezet!
Als de antistoftest goed is haal ik ze morgen weer naar huis.
Hier alvast een voorproefje
[ [url=m/Lw7JeV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XWty2Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wk98Nl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goede naamsuggesties zijn welkom voor P...Anja
Marijkeeee schreef:Gefeliciteerd Martichr!! fijn een merrie na zoveel hengsten. Moeders is op leeftijd dat het daarom haar laatste veulen is?
Zo werden wij vorige jaar ook gefopt.. steeds waken en gebeurde niets.. vervolgens bijna een hele dag kegelen en nog niets. Tot het moment van de dodenherdenking. Ik zou die avond waken en was net weer onderweg van huis naar stal. Kom ik daar lag het veulen er al achter. Mijn ouders hadden het ook gemist die zaten net voor de tv naar de dodenherdenking te kijken. Precies tijdens dat rustige stilte moment heeft ze het gedaanZe zal wel gedacht hebben hé hé nu is het eindelijk rustig. Zoiets vergeten we ook nooit meer.