Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
  dinsdag lang en laag longeren daarna wassen en woensdag vrij... en dan is het al zover  

SophievdV schreef:Even goed kijken waar de tijd voor staat: de kooi in of het straatje op. Het is direct na elkaar en in Boijl zit daar een half uur tussen. Dus bijv 15:00 op het straatje dan moeten ze 15:30 uur de kooi in
SophievdV schreef:Het lijkt mij de tijd van de kooi
Dus half uur ervoor op de straat en meten. Zou eerder gaan laden.

Gelukkig hoef ik niet zelf aan te rammelen/voor te brengen. Alleen wassen, vlechten en opladen. 

Beetje balen want ze ging mega. Gelukkig had de fokker alles gefilmd met zo'n ouderwetse camera die het wel doet hahaha. Die is niet zo goed met internet dus zal het in de loop van de week binnen krijgen!                                                         
 ik vond het erg leuk dat een A papier zo goed meedeed. Ze was qua bewegen gewoon de beste en had echt minimaal 80 voor de draf moeten krijgen. Je kunt helaas niet alles hebben haha. Ben alsnog erg tevreden. Ennn trots op mijzelf! Eerste eigen klaar gemaakte merrie mooi ster.