Helaas heeft vayana nooit mogen leven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maava schreef:Hey meid,
Voel je vooral niet schuldig. Niemand wist wat er allemaal kon gebeuren. Je hebt lady vanaf moment 1 gesteund. Moment 1 dat zij op de wereld kwam, en moment 1 dat zij bezig was een prachtig veulentje op de wereld te brengen. Je was zo bezorgd, je had zo met haar te doen, je bleef bij haar en stelde haar gerust. Helaas een veulen met waterhoofd, maar dit had niemand kunnen weten. Jullie hebben zo veel goeds gedaan, lady laten testen. Zo jammer dat dit zo iets zeldzaamste is bij nrps.
Maar je bleef haar steunen. Net zoals zij deed bij jou. Je bleef bij haar zij, als grootst regelde je nog een pleeg veulen. Ondanks het verdriet, steunde je naar nog. Ze leek beter te worden, geweldig! Je had al zo veel goeds gedaan, ondanks je eigen pijn.
Niemand had kunnen voorspellen dat lady ook zou gaan. Je deed zo veel goeds voor haar, je was zo goed bezig. Je stond de hele tijd met haar, haar te steunen, lichamelijk en geestelijk. Ze hield die hoop, door jou.
Elina ik ben zo trots op jou hoe jij er mee om ging, en nogsteeds gaat. Voel je alsjeblieft niet schuldig, dit had jij niet kunnen weten, niemand niet. Je deed zo je best voor haar, bij haar blijven haar steunen, vrolijk maken.
Elina, het is, en zal nooit jou schuld zijn.
Kabayo schreef:Ik heb bericht terug en ik mag Dirk kopen. Zit nu in twijfel haha
Nee ik weet het.. Maar ja.. Ik ben degene die haar uit de verkoop heeft gehaald. Ík wou haar drachtig. Gewoon stom. Had ik haar maar verkocht, dan leefde ze nog.
Hele lieve berichtjes dames