Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mbkaatje schreef:[***] schreef:Zo
Deze ook
Dan maar geen jeugd
Ik vind deze toch meer "jeugd" hebben dan de andere. Deze kon ik ook wel erg waarderen hoor. Misschien iets teveel front.
Cayenne schreef:anneliesdj schreef:Jij bent lid mbkaatje? Mag ik het proberen?
Je kunt natuurlijk ook zelf even netjes betalen?
anneliesdj schreef:Neeee hoe kom je daar nu bij?
Als ik hoor hoeveel narigheid er is met de stream, heb ik daar niet zo'n zin in.
En ik was vorig jaar nog lid, als ik het had geweten had ik mijn lidmaatschap niet opgezegd.
Maayke schreef:Ik heb zo juist contact gehad met het KWPN over de livestream. Dit is hun reactie; Wij betreuren het zeer dat de kwaliteit van de livestream te wensen over laat. Er wordt hard aan gewerkt om de problemen op te lossen, maar het verloopt niet zo voorspoedig als we graag zouden willen
Nu maar hopen
anneliesdj schreef:Maayke schreef:Ik heb zo juist contact gehad met het KWPN over de livestream. Dit is hun reactie; Wij betreuren het zeer dat de kwaliteit van de livestream te wensen over laat. Er wordt hard aan gewerkt om de problemen op te lossen, maar het verloopt niet zo voorspoedig als we graag zouden willen
Nu maar hopen
En als ik nu dat abbo voor 30 euro zou hebben afgesloten om de hk te kunnen zien, krijg ik dan mijn geld terug?