Nou...... even naar de kapper.... ze heeft het prachtig gedaan hoor en heerlijke hoofdmassage gehad en in een massage stoel gezeten terwijl de conditioner introk maar 93 euro voor wat uitroei verven, highlights en puntjes knippen vind ik van de zotte Mis mijn thuis kapper!!!!
Ivonka,k heb de foto's ontvangen,ze zijn super gaaf! Vooral waar Oriundo heel braaf stil staat met de ketting in zn smoeltje hihihi geweldig ,clown ist haha Je hebt t super gedaan en t kappersbezoek is je v harte gegund!!
Ivonka
Geplaatst: 22-09-11 22:48
Fijn Charadja! Maar heb nog steeds geen idee wie je nu bent of welk paard van jou is Kun je geen link plaatsen? Dat kan hè. Je kunt hem linken
Edit: je profiel is ook zo lekker uitgebreid
Charadja
Geplaatst: 23-09-11 06:23
Haha ja ik weet t..krijg er met geen mogelijkheid tekst of foto's bij..ben zo goed met computers pff..n link..tja,k kan wat pogingen wagen.. Oriundo is een zwarte 4 jarige hengst,sectie 8 was dat,uhm..was zaterdag d 10e.ik ga link probere http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=9ABE389093D6C236 Huhh..dat was wel heel easy met mn mobiel
Jaaaah heleml goed! Ik was vanmorgen al heel druk met mn profiel verandere..lukte....Bijna...toen crash.grrr word er nie goed van...maar de link v wienna is idd mijn ventje met ketting in zn bekkie lekker ding hè