Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Talishe schreef:Helaas Manueeltje, Maandag 27 graden max, dinsdag ook al zo warm.
http://www.nu.nl/binnenland/2545957/zom ... komst.html
Valencia2002 schreef:Jeetje Roos, dan is het extra zuur. Sommige mensen begrijp je gewoonweg niet in hun omgang met paarden:S
Super Utixo gefeliciteerd. Nu hopen dat t blijft zitten of heb je de 18 dagen scan ook al gehad?
Talishe, hier van hetzelfde laken een pak. Ik durf ook bijna niet meer heen....55 en 60 voor exterieur vind ik nl wel erg laag:S
Peetje, is het niet zo dat de cijfers voor exterieur blijven staan? Dat zeiden ze mij namelijk toen ik jaaaaaaren geleden met mijn andere merrie ben geweest.
(Ben even de naam kwijt, maar voor degene uit Belgie met een KWPN-merrie): apart dat je vorige week door het kwpn bent gevraagd om met je merrie naar de keuring te gaan, want alles is al in volle gang en extra bijschrijven kan nog wel, maar dan betaal je 50 euro extra.
In het algemeen vind ik het toch wel erg bijzonder dat het vroeger alleen 12,50 euro kostte en nu 13,50 en nog eens 57,.. als ze daadwerkelijk meedoen en 5 euro voor het boekje....Komt het KWPN geld tekort?
Edit: Balen he manueeltje. Wij moeten dinsdag en dan is t ook 28 graden. Hahaha ze zullen de trailer wel adrijven en de fut zal er wel uit zijn, dus we hebben gisteren besloten ze toch maar binnen te houden. De arme zielen.
BloemBloem schreef:Vreselijk!
Ben ook wel benieuwd waarom de merrie omhoog kwam