Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Umeo schreef:Ja dingetje is dat het echt een kast van een merrie is. Ik wil dus liefst iets lichter qua type gaan. Met Comme Il Faut en Komme Casall heb ik niet het gevoel dat dit zo gaat zijn...
eilander schreef:Ik ben ook aan het broeden voor de Quabri x Indoctro. Ik ben een beetje fantasieloos momenteel ( na een week waken en tig keer vals alarm s'nachts)
Ik wil in elk geval vers en bewezen gebruiken. Het is een grote langgelijnde merrie waar ik wat springen betreft niks van weet. Ze heeft een ruime galop, draf en stap maar zou daar wat meer kracht in kunnen hebben al zal dat ook met haar grote te maken hebben. Karakter is echt top en kan heel heet zijn ( net als haar halfzuster Katowice) Ik heb heel veel zin in Emerald maar de condities daarvan zijn een beetje belachelijk.
Iemand een knap idee?
Janinevv schreef:Oké misschien wil ik toch dit jaar een hengst op mijn merrie.
Harley vdl x numero uno.
Ze is zelf bloederig qua uiterlijk kan altijd meer (denk ik) maar ze mag qua omgang niet veel heter gewoon eerlijke en werkwillige hengst.
Eentje die langer gelijnd is en waarvan nakomelingen ook echt groot zijn hengst liever ook 1.70 +
Niet in de hoogste prijs klasse.
Fokker321 schreef:eilander schreef:Ik ben ook aan het broeden voor de Quabri x Indoctro. Ik ben een beetje fantasieloos momenteel ( na een week waken en tig keer vals alarm s'nachts)
Ik wil in elk geval vers en bewezen gebruiken. Het is een grote langgelijnde merrie waar ik wat springen betreft niks van weet. Ze heeft een ruime galop, draf en stap maar zou daar wat meer kracht in kunnen hebben al zal dat ook met haar grote te maken hebben. Karakter is echt top en kan heel heet zijn ( net als haar halfzuster Katowice) Ik heb heel veel zin in Emerald maar de condities daarvan zijn een beetje belachelijk.
Iemand een knap idee?
Arezzo?