Nu kan nog net zo goed 2 a 3 weken duren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepelle27 schreef:Hier is maandag het eerste veulen geboren, een week te laat, maar oh zo blij mee. Ik zou alleen niet weten hoe ik een foto kan plaatsen.
Het is het eerste veulen van mijn merrie. Een plaatje van een merrieveulen, de afstamming is
Le Blue Diamond van het Ruytershof x comme il faut x kannan x numero uno.
Nog 2 te gaan, maar we moeten nu wachten tot juni.
ellepelle27 schreef:Hier is maandag het eerste veulen geboren, een week te laat, maar oh zo blij mee. Ik zou alleen niet weten hoe ik een foto kan plaatsen.
Het is het eerste veulen van mijn merrie. Een plaatje van een merrieveulen, de afstamming is
Le Blue Diamond van het Ruytershof x comme il faut x kannan x numero uno.
Nog 2 te gaan, maar we moeten nu wachten tot juni.
Revali schreef:Heeft iemand ook ervaring met Sperma (zelf) verzenden
Ik heb dus Sperma bij dierenarts A en moet naar dierenarts B.... Maar ze hebben geen van beide een reisvat. En nu wil ik het zelf wel doen. Want het is een half uurtje rijden van A naar B. Maar ik heb echt geen evaring met stikstofvat enz.en tot nu toe niemand gevonden die wel een reisvat heeft
Dierenarts A had het over hippoxpress, maar dat is belgisch toch. Heeft Nederland ook zo'n bedrijf?
Revali schreef:Heeft iemand ook ervaring met Sperma (zelf) verzenden
Ik heb dus Sperma bij dierenarts A en moet naar dierenarts B.... Maar ze hebben geen van beide een reisvat. En nu wil ik het zelf wel doen. Want het is een half uurtje rijden van A naar B. Maar ik heb echt geen evaring met stikstofvat enz.en tot nu toe niemand gevonden die wel een reisvat heeft
Dierenarts A had het over hippoxpress, maar dat is belgisch toch. Heeft Nederland ook zo'n bedrijf?
MizzMontana schreef:Geven jullie de veulens wel eens een vitaminespuit? En zo ja welke?
Umeo schreef:Ja ik vertrouw onze merrie ook niet meer. Ik breng ze altijd weg omdat ik overdag werk en ze dus niet goed in het oog kan houden. Kan evengoed nog 2 weken duren. Je weet het natuurlijk nooit met die beesten![]()
![]()
Goed voor haar zorgen @Lynn_Nikita![]()
![]()
Wat een knap veulen! Voor zo een aftekeningen wil ik ook zo tekenen
Lynn_Nikita schreef:Umeo schreef:Ja ik vertrouw onze merrie ook niet meer. Ik breng ze altijd weg omdat ik overdag werk en ze dus niet goed in het oog kan houden. Kan evengoed nog 2 weken duren. Je weet het natuurlijk nooit met die beesten![]()
![]()
Goed voor haar zorgen @Lynn_Nikita![]()
![]()
Wat een knap veulen! Voor zo een aftekeningen wil ik ook zo tekenen
Absoluut!
Staat ze er al? ik vertrek zo naar werk, benieuwd hoeveel er geboren zijn dit weekend, ik vermoed 4
Er staat er 1 al vanaf 11 maart met de melk die er behoorlijk uitloopt, benieuwd of zij een veulen heeft gekregen