potverdikkie schreef:Ik denk dat je dan hoogstens het politiek correcte verhaal krijgt en niet noodzakelijk de waarheid.hey, nee nog niets over gehoord. En als je een mail naar hun stuurt? Misschien leggen hun het zelf dan uit?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
potverdikkie schreef:Ik denk dat je dan hoogstens het politiek correcte verhaal krijgt en niet noodzakelijk de waarheid.hey, nee nog niets over gehoord. En als je een mail naar hun stuurt? Misschien leggen hun het zelf dan uit?
Bettine schreef:Dat is altijd zo bij DVB
Suzanne F. schreef:Bettine schreef:Dat is altijd zo bij DVB
Hihi is er nog niks bekend van de P and P ponykwestie?
Marijkeeee schreef:of de hengst is er gewoon weg nog niet klaar voor
weet het niet hoor... maar er is vast een reden
liliputter schreef:De hengst is maar vanwege één reden terug gegaan: Tussendoor krijgen de eigenaren te horen of ze hengst kans maakt op een GK of niet. Als ze al aangegeven hebben dat ze denken dat hij het niet zal halen willen de eigenaren de eer aan hun zelf houden en de hengst niet af laten gaan op de laatste dag wat heel begrijpelijk is maar ze zien er kortom geen GGK hengst/vaderdier in,
potverdikkie schreef:liliputter schreef:De hengst is maar vanwege één reden terug gegaan: Tussendoor krijgen de eigenaren te horen of ze hengst kans maakt op een GK of niet. Als ze al aangegeven hebben dat ze denken dat hij het niet zal halen willen de eigenaren de eer aan hun zelf houden en de hengst niet af laten gaan op de laatste dag wat heel begrijpelijk is maar ze zien er kortom geen GGK hengst/vaderdier in,
Nou, er zijn wel meer redenen waarom een hengst terug getrokken wordt hoor!
Hij kan wel gewoon niet in orde zijn geweest, verkouden, conditioneel niet goed, of hij is er tussen zijn oren nog niet klaar voor, en komt hij terug op de voorjaarskeuring.
adnil35 schreef:Blij te horen dat Zokarde E (Scandic) zich van een betere kant laat zien (Sjefri haalt nu opgelucht adem, hahaha)
eebaatje schreef:Zie site van Baalen:
Zorba
Vorige week is Zorba(v. Ferro) terug gekomen op Dressuurstal Van Baalen. Zorba was in Ermelo voor het
verrichtingsonderzoek. Door eigenaren Coby van Baalen en Christophe Carmeliet is besloten om de hengst
terug te halen naar Brakel, waar hij weer rustig verder getraind zal worden.
Weet iemand meer hierover?
potverdikkie schreef:Misschien heeft sprakeloos dan wel gelijk.....
krackertje schreef:MisterA: ik geef zelf al aan dat ik hoop dat hij goedgekeurd wordt.
Wel is het zo dat indien hij goedgekeurd wordt het nog maar de vraag is of dat hij in Nederland blijft dus dat we nog enkele jaren de tijd hebben om er mee te dekken is maar de vraag.