Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Stennisje schreef:Ik heb een filmpje van Uptown, zet hem er zo op.
(ik wil niet hiermee zeggen ,dat hij het niet is ) ;maar een inelkaargetrokken en vooruitgeprikt paard ....... jammer
Stennisje schreef:
Hij treedt wel heel slecht onder van achter. Ik heb hem in de draf niet over z'n voorafdruk zien landen... misschien in de verruimingen, maar zeker niet in de arbeidsdraf. Bovendien regelmatig scheef. Maar das rijtechnisch, dus daarmee zal ik wel weer een aantal mensen voor het hoofd stoten (het wordt nou eenmaal niet erg gewaardeerd als je zegt dat een ruiter het misschien niet helemaal goed heeft gedaan
) thinkaboutit schreef:sarabande schreef:Het voordeel van internet is dat iedereen zijn mening kan geven en in dit topic staan verschillende meningen over hengsten die aardig overeenkomen en die je niet in de rapportage in de verschillende bladen terug vindt.
Dat zet je als fokker toch aan het denken.
Het zijn hengsten, het beste wat een fokkerij te bieden heeft (zou moeten hebben) ze zijn aangenomen om hun gaven en talenten doortegeven.
Alleen belanghebbenden zullen niet blij zijn met de kritiek hier, ze huren niets voor niets die dure ruites in die de mindere punten van de hengsten moeten verdoezelen.
Maar het publiek is mondig geworden, gelukkig
het nadeel van internet, of een topic zoals deze is;
je weet niet wie zijn mening hier over geeft.
iedereen of in ieder geval bijna iedereen, gebruikt hier niet zijn eigen naam.
misschien geven mensen hier wel meningen die net vorige week woensdag voor het eerst een manege les hebben gehad. dus ik denk dat weinig mensen uit gaan van wat hier wordt gezegd
Pipo schreef:Persoonlijk vind ik voorbeenzwaaiers paarden die als een nietmachine door de baan gaan. Bij veel Krack C nakomelingen zie je veel spektakel in de benen, echter amper zweefmoment en ze gebruiken de bovenlijn niet. Een paard wat functioneel van achteruit beweegt, die brengt de schoft omhoog en krijgt daardoor een mooi voorbeengebruik.
bambi76 schreef:Ik denk dat het bij San Remo ook komt hoe hij wordt voorgesteld dat vele voorbeen gezwaai zal niet bij hem zelf vandaan komen. Waardoor het nog eens extra benadrukt wordt dat ie achter minder actief is. Met San Remo zou ik wel durven fokken. Ik ken ook hele leuke kinderen van hem.
thinkaboutit schreef:het nadeel van internet, of een topic zoals deze is;
je weet niet wie zijn mening hier over geeft.
iedereen of in ieder geval bijna iedereen, gebruikt hier niet zijn eigen naam.
misschien geven mensen hier wel meningen die net vorige week woensdag voor het eerst een manege les hebben gehad. dus ik denk dat weinig mensen uit gaan van wat hier wordt gezegd
Stennisje schreef:
ik zou er een moord voor doen om zo eentje op stal te hebben
die liet niet met zich sollen die stopte er gewoon mee. Kajanus schreef:Dat zijn toch de beste die een beetje dwars zijn![]()
Mijn beste paarden waren als jong paard ook erg lastig, maar dat is uiteindelijk wel weer goed gekomen![]()
Daarom ben ik zo gek op Sandreo,die liet niet met zich sollen die stopte er gewoon mee.

amaze schreef:Ja ;tuurlijk, maar verhoudingsgewijs zijn er in de topsport veel "lastige " paarden.....
en niet iedereen kan met een sensibel paard omgaan, dus wordt hij weer als lastig gezien, of ga ik nu te ver in mijn theorie