Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pipo schreef:Die Tango x Ferro is wel een heel beknopt beestje
Dan hoop ik dat hij normaal gesproken heel anders loopt dan op die foto, want die vind ik echt niet aansprekend. Sammie schreef:Goh dat iedereen die zo leuk vindDan hoop ik dat hij normaal gesproken heel anders loopt dan op die foto, want die vind ik echt niet aansprekend.
marcolemar schreef:He gatsie weer zo'n hakkentrekker. Dier spreekt mij niet zo aan....
Hebben die Tango's allemaal zo een rare schoft ? ( beetje karper-achtig) Lijkt mij niet echt een goede vadereigenschap!
Samsam schreef:ik ga zo naar ermelo, zijn er nog mensen die graag fotoos van een bep hengst willen zien=
LDRD schreef:Uhhh....allemaal?![]()
![]()
Samsam schreef:ik ga zo naar ermelo, zijn er nog mensen die graag fotoos van een bep hengst willen zien=
lennie schreef:EhhhhhHebben die Tango's allemaal zo een rare schoft ? ( beetje karper-achtig) Lijkt mij niet echt een goede vadereigenschap!
Citaat:samsam schreef: ik ga zo naar ermelo, zijn er nog mensen die graag fotoos van een bep hengst willen zien=
Onze Polansky is niet door en ook geen ster