Dees schreef:Gets wat sneu voor die hengst Troy... maar wel heel erg jong voor een hartaanval, vinden jullie niet?
Sja gezonde jongens van net 20 kunnen ook zomaar neerstorten

Vind het erg sneu.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:Gets wat sneu voor die hengst Troy... maar wel heel erg jong voor een hartaanval, vinden jullie niet?
Alanta schreef:[naam verwijderd], zou je de naam van diegene waar je op reageert wel even goed op bokt willen zetten, ik neem aan dat je met saartje, Sarabande bedoelt, maar er is ook echt een saartje hier op bokt, beetje l u l l i g als ze dit leest en ze zich van geen kwaad bewust is
Dees schreef:Saartje... zonder enige aanleiding presteer jij het om in je korte reacties het NRPS minderwaardig te maken aan het KWPN.
CGJ12 schreef:Dees schreef:Gets wat sneu voor die hengst Troy... maar wel heel erg jong voor een hartaanval, vinden jullie niet?
Dat wordt een autopsie in opdracht van Lloyds schat ik in ........
Pipo schreef:CGJ12 schreef:Dat wordt een autopsie in opdracht van Lloyds schat ik in ........
Waarom kreeg ik nou gelijk ook dat gevoel toen ik dit bericht las
marcolemar schreef:Idd. erg jammer van Troy, was een fijn sympathiek paard met een extra galop. Sh*t happens...
janderegelaa schreef:Idool werd ook zo gereden...
Elisa2 schreef:Ik dacht niet dat de hengst Troy zo gereden werd. Ik vraag me ook af of het kan komen door een uurtje met je kop naar beneden te lopen.Lijkt me iets te suggestief eigenlijk.
Elisa2 schreef:Ik dacht niet dat de hengst Troy zo gereden werd. Ik vraag me ook af of het kan komen door een uurtje met je kop naar beneden te lopen.Lijkt me iets te suggestief eigenlijk.
Elisa2 schreef:Dat is zo,dan is een uur erg lang,maar dan zouden er eerder verschijnselen moeten zijn denk ik.
CGJ12 schreef:Troy werd helemaal niet LDR gereden volgens mij...
Daar was het ook geen paard voor.
arie53 schreef:Met een goedwerkende stang kunnen sommigen heel veel.Er zijn zelfs geruchten dat er wel kaken mee gebroken zijn. En waar rook is, is vuur.
arie53 schreef:Met een goedwerkende stang kunnen sommigen heel veel.Er zijn zelfs geruchten dat er wel kaken mee gebroken zijn. En waar rook is, is vuur.
arie53 schreef:Met een goedwerkende stang kunnen sommigen heel veel.Er zijn zelfs geruchten dat er wel kaken mee gebroken zijn.