Yeeeah wat geweldig!! Gefeliciteerd, wat een prachtige ontknoping van dit spannende topic!Hopelijk doet de kleine het helemaal top en mogen wij snel foto's zien!
Wat een opluchting!!!!Gefeliciteerd Ik lees al heel lang mee en check ook meerdere malen per dagWat zullen jullie eindelijk lekker slapen dalijk!!
Zo dat is snel gegaan maar leven en kleur twee heel fijne berichten. Wat zullen jullie goed slapen dadelijk
Jaaaaa wat geweldig!! Wat ontzettend fijn dat het gezond is! Dat ging toch snel hè vanavond Had ik toch gelijk over de dag Nu het staan, drinken, poepen, en de nageboorte nog afvinken
Morgen heel veel mensen met smoesjes op werk. Sorry baas, dat ik laat ben / niet helder ben. Ik moest Vicky volgen
Gefeliciteerd!Ik werd net wakker uit een nachtmerrie en wilde even scrollen als afleiding. Top om dit dan te lezen
Blue_Eyes schreef:Het is er, het leeft en het is gekleurd!Dat is ineens snel !Van harte gefeliciteerd en ik ben benieuwd naar de foto's later!!
Blue_Eyes schreef:[ Afbeelding ]Welkom Buck’s Unexpected Victory!Wat een leuke naam en gefeliciteerd.Dat is toch ineens snel gegaan
Whoop whoop!!! De aanloop was lang maar wat heeft ze het klusje snel en goed geklaard zeg, gefeliciteerd!!!!!!!!!