[VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Welke kleur en geslacht krijgen de veulens?

Zwartbonte merrie
75 (19%)
Zwartbonte hengst
78 (20%)
Zwarte hengst
19 (5%)
Zwarte merrie
9 (2%)
Amber champagne merrie
70 (18%)
Amber champagne hengst
32 (8%)
Classic champagne merrie
56 (14%)
Classic champagne hengst
38 (10%)

Totaal aantal stemmen: 377

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:13

Dank jullie wel allemaal. Wat een lieve hartverwarmende berichten. Ook via pb, daar reageer ik later even op. Ik ga eerst op bed
Wat lief dat er ook mensen willen helpen, sprakeloos

Van Zilver moet echt nog even landen. Ik besef het nog niet helemaal.
De kleine ben ik helemaal gek op, wat een schat. Ze doet het zo goed. Drinkt super en is blij. Die red het wel :j
Fayola krijgt nu medicatie om lactatie op te wekken en dan over enkele dagen kunnen we ze hopelijk koppelen
Afbeelding

Mer1980

Re: [VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:17

Hele dikke knuffel....

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:18

Het spookt de hele ochtend al door mijn hoofd heen, ik heb zo met je te doen…

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:20

Ik moet er ook steeds aan denken. Mijn moeder heeft na mijn geboorte hetzelfde gehad maar was toen gelukkig in het ziekenhuis. Anders had het ook mis gegaan. Is eigenlijk niet te voorkomen of te stoppen. Voel je niet schuldig, het is niet jouw schuld.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:36

Ik loop sinds ik het heb gelezen met een zwaar gevoel. Kan niet indenken hoe jullie je moeten voelen. De grote droom en enorme nachtmerrie zo naast elkaar.

Heel veel sterkte met het verlies van knappe Zilver.

Lyona
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:38

Wat een (relatief) goed nieuws over Roza, wat een opluchting dat ze het zo goed doet. Ze is ook echt prachtig. Hopelijk verzacht zij (uiteindelijk) iets :knuffel:
Hopelijk lukt het koppelen met Fayola straks ook goed!

Annamk

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:39

Hier nog een stille meelezer, ik genoot altijd van jouw topics met Zilver. Echt een fantastisch en veelzijdig paard. Wat een afschuwelijk verloop, heel veel sterkte Y;(

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:40

Ik zit hier gewoon met tranen en wil toch ook even reageren, al ben ik niet meer actief op Bokt, ik volgde wel jouw prachtige paardjes.

Wat een verlies, de manier waarop is ook echt traumatiserend.
Jouw mooie Zilver, ze heeft zo veel liefde gekend bij jou.
Heel veel sterkte Kabayo. :knuffel:

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:40

Jeetje.
Ik open je topic, en zoo blij voor je je lang gewenste champie merrie. Je droom!
Maar dan daarna.. het afscheid van Zilver en op wat voor horror manier. Ik heb zo enorm met je te doen. Wat een achtbaan aan emoties afgelopen nacht.
Ik hoop dat je wat troost kan vinden bij de kleine, want wat is dit onwerkelijk zeg..

supsuusje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:41

Oh Eline wat een nachtmerrie is deze situatie. Dikke knuffel voor jou. Heel veel sterkte met het verlies van jouw Zilver. Ook ik genoot altijd stilletjes van jullie avonturen - hier en op fb.
Fijn dat Rosa het nu goed doet. Hier wordt heel hard geduimd dat het lukt om haar aan Fayola te koppelen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:43

Ook hier spookt het al sinds ik het vanochtend vroeg las door mijn hoofd. Wat een wanhoop en radeloosheid, zo machteloos. Neem het jezelf alsjeblieft niet kwalijk, dit is de ergste vorm van domme pech.

Je prachtige lieve Zilver. Gelukkig doet kleine Roza het goed. De foto met je dochtertje is zo kostbaar.

Freekfuchs

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:52

Hier nog een stille meelezer die je heel veel sterkte wil wensen. Wat een nachtmerrie nadat je droom net (2x) uit was gekomen |( . Wat een prachtige foto met je dochtertje. Hopelijk gaat het koppelen met Fayola lukken :knuffel:

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:52

Oh wat een intens verdriet, zoals zovelen open ik dit topic voor de droogfoto's nadat ik gisteren zag dat het veulentje was geboren en blijf ik stil achter, wat verschrikkelijk.
Hopelijk kun je rust vinden in het feit dat Zilver dit prachtige goud voor jou heeft achtergelaten.

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:58

Maar.... Gisterenavond las ik het bericht van de geboorte van je bijzondere en kostbare Roza en nu net lees ik wat er sindsdien is gebeurd....

Ik wil je/jullie allemaal ontzettend veel kracht toewensen want wat jullie afgelopen nacht hebben meegemaakt is enorm dubbel en heftig.

Jullie hebben het goed gedaan, aan de enorme pech die er bijkwam kon je niets doen. Zilver was je alles, maar ze heeft je nog iets ontzettend moois en dierbaars kunnen geven.
Ik hoop dat het goed gaat komen met jullie, Minthe en haar baby en met Roza. Hopelijk accepteert Fayola haar.

Kleine Roza, wat zal zij enorm veel voor je betekenen, onbeschrijflijk grote emotionele waarde.

Dikke knuffel meid (en zorg goed voor jezelf want je zat al in een achtbaan die nu wel te vaak over de kop is gegaan)

MikeyB

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:26

Hier ook een stille meelezer. Ben er ook stil van. Ik las het vanochtend en moet steeds aan je denken.
Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht gewenst.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:34

Wat een horror. Heel veel sterkte met dit enorme verlies en deze traumatische ervaring.

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:35

Ik ken je niet persoonlijk, ik heb je paarden nooit gezien maar ben een stille meelezer van je topics.

Zoveel liefde tussen jullie te zien...

Ben al de hele dag zo verdrietig en tranen rollen nu weer over mijn wangen.

Hoop zo dat de merrie van je moeder het veulen accepteert en het opgroeit tot wat Zilver was...een prachtige lieve mooie merrie!

Heel veel sterkte toegewenst!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:18

TS, kun je ons beloven dat je ons blijft spammen met leuke foto's van blije veulentjes? Daar zijn we met zijn allen wel aan toe...

Suzanne F.: wat een heftig verhaal, van je moeder. Maar dat plaatst het wel in perspectief. Zoiets is inderdaad nooit iemands schuld.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:31

Wat een achtbaan zit jij zeg.. ik loop er al de hele dag aan te denken en vindt het zo erg voor je.. Dit is mijn/iedereen zijn grootste nachtmerrie.

Ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje van je veulens kan genieten en ben blij dat ze het goed doet ondanks alles.

Een hele dikke knuffel

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:36

Ontzettend veel sterkte gewenst met dit onverstelbare verlies van Zilver……

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:45

Ik had al eerder gereageerd, maar het laat me niet los. Vind het zo verschrikkelijk voor je.
Ook zo rot dat dit gebeurt terwijl je eigen baby’tje ook onderweg is. Zal toch een schaduw op je kraamtijd werpen. Hoop dat je er desondanks toch van zult kunnen genieten.
Ik volg je al sinds je Zilver zadelmak maakte en heb me altijd verbaasd hoe braaf ze was. Echt een paard uit duizenden. De mooie herinneringen en haar prachtige nakomelingen blijven, hopelijk kan dat je een beetje troosten als alles geland is. Veel sterkte en geniet van het veulen en vooral van je baby

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:51

Wat je zegt klopt helemaal queensmom. Ik leef nu in een waas. Ik denk dat alles er uit komt qua emoties als mijn kleine mannetje er veilig en wel is. Ik zit nu in de overlevingsstand. Ik moet door. M’n kleine meisje staat voor mij met blije glunsteroogjes, van geen kwaad bewust . Pff zwaar hoor

Ik zal zeker foto’s blijven spammen. Alleen Roza kruipt graag in je broekzak en Minthe is wat beschermend naar Rémy. Dus ook niet zo handig. Misschien morgen even naar buiten. Roza niet,denk ik. Lijkt mij onhandig helemaal alleen? Ik zie wel even. Of fayola er naast

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:14

Even een (te)drukke werkdag en dan dit :( .

Heel veel sterkte met het verlies, maar ook felicitaties voor het perfecte veulen. Fijn dat Roza het goed doet, hopelijk lukt het koppelen. Ook fijn dat je zo veel hulp om je heen hebt.

Ik vond Zilver ook altijd een topper, dat je álles met haar kon. Een droom van een paard.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:34

Kabayo schreef:
Wat je zegt klopt helemaal queensmom. Ik leef nu in een waas. Ik denk dat alles er uit komt qua emoties als mijn kleine mannetje er veilig en wel is. Ik zit nu in de overlevingsstand. Ik moet door. M’n kleine meisje staat voor mij met blije glunsteroogjes, van geen kwaad bewust . Pff zwaar hoor

Ik zal zeker foto’s blijven spammen. Alleen Roza kruipt graag in je broekzak en Minthe is wat beschermend naar Rémy. Dus ook niet zo handig. Misschien morgen even naar buiten. Roza niet,denk ik. Lijkt mij onhandig helemaal alleen? Ik zie wel even. Of fayola er naast

Alles is ok :(:)
Zorg maar goed voor jezelf !
Kan Roza miss met de pony even naar buiten ? Kan me voorstellen dat alleen ook niet heel fijn is voor de kleine gup

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

Heel veel sterkte lieve Kabayo, ik kan niet anders als je een dikke knuffel geven! Lieve Zilver leeft voor altijd verder in haar veulens en in heel veel harten!