Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Feanyth schreef:Volg nog steeds jullie. Vindt zo interessant. Gefeliciteerd met alle veulens!
Had zitten kijken bij VdSande. Nirvano vindt ik wel echt een fijne hengst. Ontwikkeld mooi en bewerkelijk.
Wat betreft Next Level.... ligt misschien aan mij, maar vond hem eigenlijk tegenvallen. Zeker in draf. Wat vonden jullie ervan?
moniiquee schreef:Even een vraagje hier, misschien dat iemand mij kan helpen![]()
1 Van onze merries kan het predicaat prestatie behalen, maar heeft een nakomeling in Amerika lopen. Door contact weet ik, dat hij daar intermediare 1 loopt. Alleen hoe ‘bewijs’ je voor het kwpn? Resultaten krijg ik niet echt gevonden..
Bedankt alvast!
Bertje16 schreef:moniiquee schreef:Even een vraagje hier, misschien dat iemand mij kan helpen![]()
1 Van onze merries kan het predicaat prestatie behalen, maar heeft een nakomeling in Amerika lopen. Door contact weet ik, dat hij daar intermediare 1 loopt. Alleen hoe ‘bewijs’ je voor het kwpn? Resultaten krijg ik niet echt gevonden..
Bedankt alvast!
USEF registreert vlg mij alle resultaten vanaf een bepaald niveau. Als hij z'n naam en levensnummer heeft gehouden zijn de gegevens vrij makkelijk te koppelen. Anders moet je aan een uitslag zien te komen waar de afstamming bij staat. Er zijn hier vlg wel bokkers die in USA wonen misschien kunnen zij iets betekenen
Umeo schreef:Jullie hebben het er een tijdje geleden over gehad maar ik heb nog een vraagje.
Als jullie jeugd (van afgespeend veulen tot 3 jaar) in de winter niet op groen gras staat. Geven jullie dan buiten brok nog iets van extra vitaminen/mineralen bij?