besita schreef:Laat die op karakter echt maar staan![]()
![]()
Te pittig?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Julia schreef:In de navigatie staat idd vers, maar als je hem op de site zoekt staat hij onder diepvries haha. Ik ga er een berichtje aan wagen, maar vrees ervoorhttps://www.enterbrook.nl/portfolio-ite ... -declipse/
Hier denk ik?
Edit.. diepvries zie ik staan. Iets anders kan ik ook niet vinden. Berichtje sturen?
Laurievc schreef:In de navigatie staat idd vers, maar als je hem op de site zoekt staat hij onder diepvries haha. Ik ga er een berichtje aan wagen, maar vrees ervoor
Fokker321 schreef:lexa schreef:Ik wil mijn Kentucky merrie laten dekken door Erich de jonge Emerald X Capuccino hengst van Zangersheide die laatst gekeurd is.
Moet alleen nog uitzoeken waar ik het sperma kan krijgen.
Interessante keuze. Op basis van wat is het Erich geworden?
Fokker321 schreef:merelhof schreef:Als je de beste zoon van emerald zoekt is I’m special toch gewoon het logische antwoord?
Fokker321 schreef:merelhof schreef:Als je de beste zoon van emerald zoekt is I’m special toch gewoon het logische antwoord?
Hij heeft de meeste nakomelingen maar of het ook de beste is en blijft weet ik niet .. Er komt in ieder geval wel veel concurrentie aan![]()
Wat vinden jullie van Taj Mahal?
Revali schreef:Ik kende hem onder de naam Etoile van de neerheise; lekkere hengst!!
Ik zag net Faut il de 7 vallons
Wat een stoere bok!!! Extreem voorzichtig... Maar oef wat heet. Heb wel gezien dat dat niet altijd goed gaat. Maar wel een gaaf dier qua type