besita schreef:Emerald of course
Ja gave hengst! Maar ben zo bang dat ik niet genoeg lengte krijg[/quote]
Ik laat hem om exact dezelfde reden staan. Wel een super hengst natuurlijk![/quote]
Bamako ms. Bij genoeg bloed vd moeder.......
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Revali schreef:Ja die warrant is wel heel dik. De Zapatero niet heel dik. Lijkt op deze foto ook wel heel extreem.
Aangezien D.ominator niet lukt voor dit jaar ben ik op zoek naar een bewezen hengst met goede galop, vermogen en genoeg lengte. Genoeg bascule. Hengst met veel bot hoeft denk ik geen probleem te zijn.
Merrie heeft veel bloed in exterieur en doen en laten en lijkt dit ook door te geven. Ze heeft van zich zelf snelle reflexen.
Iemand suggesties?
merelhof schreef:Kassander vh roosakker?
Julia schreef:El Barone dan? Ik zie er hele knappe en langgelijnde nakomelingen van. Karakter kan wel een dingetje zijn begrijp ik..
Iets heel anders.. Emir R? Geeft bascule, galop lengte, maat en goed karakter.
Revali schreef:merelhof schreef:Kassander vh roosakker?
Ja staat op t lijstje! Durf ik wel aan met die rug!! We hebben nu eentje staan van Kassander... Mooi stoer paard!!
Emerald vind ik echt gaaf. Maar onze warrant is niet bepaald lang in de rug en zoveel weten we nog niet van haar nakomelingen. En dan zie ik bv Escape Z... Gaaf hoor. Maar toch wel wat pony achtig
Maar even die lengte weg gelaten... Qua body zou het wel geod kunnen passen...fokt emerald ook zware hals?
Revali schreef:Julia schreef:El Barone dan? Ik zie er hele knappe en langgelijnde nakomelingen van. Karakter kan wel een dingetje zijn begrijp ik..
Iets heel anders.. Emir R? Geeft bascule, galop lengte, maat en goed karakter.
Ja goede hengst. Maar zie ze eerst liever 1.60m lopen voor deze merrie(oké kassander ook niet natuurlijk)
Hoorde dat El Barone ze ook niet al te gezond gaf?
Heb niks met Emir! Misschien niet helemaal eerlijk tegenover de hengst. En vindt de hengst ook niet meer zo commercieel