Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sexysusie schreef:Miner wat fijn dat het beter lijkt te gaan!
Daarnaast zie ik al weer spannende uiers voorbij komen! Kom maar op met die veulens!
Anash wat een buik en dan moet ze nog even.
xxdiandraxx
Als ik die foto zie dan zou je niet denken dat ze drachtig is. Voor 320 dagen verwacht je ze wel dikker.
)
. Daar heb ik vanmiddag een touw rond zijn borst/billen gedaan zodat hij niet weg kon en dan halster om
ik snap dat je idd nu twijfelt om d'r te verkopen. Zit er bij Merel nog geen vooruitgang in kwa uier?
ben benieuwd hoe jouw merrie het doet. Mag je de camera opzetten als het spannend wordt?

XxDiandraxX schreef:sexysusie schreef:Miner wat fijn dat het beter lijkt te gaan!
Daarnaast zie ik al weer spannende uiers voorbij komen! Kom maar op met die veulens!
Anash wat een buik en dan moet ze nog even.
xxdiandraxx
Als ik die foto zie dan zou je niet denken dat ze drachtig is. Voor 320 dagen verwacht je ze wel dikker.
Ze draagt inderdaad erg bescheiden maar het veulen is duidelijk aanwezig hoor..![]()
[ Video ]
Het veulen lijkt wel rond te rennen daar vanbinnen
hopelijk laat ze je niet te lang meer wachten!

. En binnen 2,5 uur had het veulen het toch maar zelf opgelost.
?
. Luxe!
.
Zelfs bij het lezen van je verhaal voel ik me naar worden, ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou moet voelen. Heel veel sterkte.