Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Issy schreef:Op welke dag worden de 2e bezichtgingshengsten (geboren in 2005) voorgesteld in Den Bosch?
Ik zou er graag naar toe willen.
haan schreef:Woensdag 12 december dressuurhengsten van San Remo, Sandreo, Sandro Hit, Scandic, Sir Bedo, Sir Donnerhall, Son de Niro, Special D, Stedinger, Sunny Boy, Tango en Tchaikovsky.
@ Kajanus, loop je al te shaken door je huis? Alvast heel veel succes morgen
haan schreef:Woensdag 12 december dressuurhengsten van San Remo, Sandreo, Sandro Hit, Scandic, Sir Bedo, Sir Donnerhall, Son de Niro, Special D, Stedinger, Sunny Boy, Tango en Tchaikovsky.
Kajanus schreef:haan schreef:Woensdag 12 december dressuurhengsten van San Remo, Sandreo, Sandro Hit, Scandic, Sir Bedo, Sir Donnerhall, Son de Niro, Special D, Stedinger, Sunny Boy, Tango en Tchaikovsky.
![]()
![]()
Ik ga nu even naar Ermelo toe, kan ik alvast voorwennenik hoop dat ik dan vannacht nog wel kan slapen
Marijkeeee schreef:Nummers 34/42/53 vind ik wel interessant zo op het papiertje![]()
ben wel benieuwd naar hoe die ontplooien.
Iemand misschien een beoordeling voor mij over deze 3 en vooral dan de Casall x Indoctro.. Denk er zelf over om Casall zelf voor me Indorado merrie te gebruiken, ben wel erg benieuwd naar wat dit voor jong van hem is
linda_hans schreef:Heeft iemand de nummer 41 gezien? De Caruso?
Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar!
zeanine schreef:Marijkeeee schreef:Nummers 34/42/53 vind ik wel interessant zo op het papiertje![]()
ben wel benieuwd naar hoe die ontplooien.
Iemand misschien een beoordeling voor mij over deze 3 en vooral dan de Casall x Indoctro.. Denk er zelf over om Casall zelf voor me Indorado merrie te gebruiken, ben wel erg benieuwd naar wat dit voor jong van hem is
De Casall was een indrukwekkende hengst. Goed lopen en springen. Stond alleen op het straatje een beetje vreemd in de voorstand bij het opstellen. Ging echt helemaal naar achteren hangen en daardoor leek het net of hij achteruit stond in de knieen.
Kajanus schreef:![]()
![]()
Ik ga nu even naar Ermelo toe, kan ik alvast voorwennenik hoop dat ik dan vannacht nog wel kan slapen
Marijkeeee schreef:Hoe is zijn kootstand ? en verzenen.. tenminsten als je dat ook hebt gezien
ancara schreef:weet er iemand wanneer de eerste hengsten vrijspringen op donderdag? Dat kan me misschien een uurtje in bed besparen. Het lopen op de harde interesseert me maar matig, vandaar...