Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
terorita schreef:waaaattt sjoert kom je zondag??????
heleaas pindakaas de 2 gezelligste van stal benne op vak
Sjoert schreef:MisterA in actie is een coole foto![]()
sarabande schreef:Wanneer ik maanden terug kijk toen dit topic begon en ik MisterA min of meer voor gek verklaarde toen hij aan dit waagstuk begon, is een ding duidelijk.
MisterA weet te selekteren.
Vanaf het moment dat hij begon met de prok keuring en de merries die daar niet doorheen kwamen verder niet meenam in dit verhaal, tot het selekteren van juist deze veulens om voor te brengen.
Dat vergt moed en inzicht en daar heb ik respect voor en ik vind het terecht dat dat beloond wordt.
[***] schreef:Fokker krijgt ook een 8 voor de draf.
Suzanne F. schreef:Sjoert schreef:MisterA in actie is een coole foto![]()
Ja Mister A is nog een jonge blom!!![]()
Mooie foto's en super resultaten!
elllis schreef:sarabande schreef:Wanneer ik maanden terug kijk toen dit topic begon en ik MisterA min of meer voor gek verklaarde toen hij aan dit waagstuk begon, is een ding duidelijk.
MisterA weet te selekteren.
Vanaf het moment dat hij begon met de prok keuring en de merries die daar niet doorheen kwamen verder niet meenam in dit verhaal, tot het selekteren van juist deze veulens om voor te brengen.
Dat vergt moed en inzicht en daar heb ik respect voor en ik vind het terecht dat dat beloond wordt.
Mooi verwoord en ik sluit me er graag bij aan ...
MisterA nogmaals bedankt voor het meekijken achter de schermen ..
Suzanne F. schreef:En ik vind het toch leuk om te zien dat ik vanaf het begin Astrid fan was en dat dat uiteindelijk niet onterecht bleek.
Kajanus schreef:Suzanne F. schreef:En ik vind het toch leuk om te zien dat ik vanaf het begin Astrid fan was en dat dat uiteindelijk niet onterecht bleek.
Dat gevoel had ik nu ook![]()
Jammer dat we geen pooltje gemaakt hebben
misterA schreef:Anky staat weer thuis. Ze stapt inderdaad erg gevoelig.
Het advies om nu met de test te stoppen is dus volkomen terecht geweest.
Ze zal wel een tijdje rust moeten houden.
Op weg naar huis zijn we bij de kliniek aangeweest.
Waarschijnlijk toch een kneuzing of verstappen waar een behoorlijke rustperiode voor staat.
Het is dus absoluut geen gevolg van het beslaan geweest.
Advies is nu maar drachtig maken en in de loop van de herfst kijken of een IBOP of EPTM
dan wel weer mogelijk is.
sowieso schreef:Super gefeliciteerd, mijn EPTM toppertje
Ik mis haar nog steeds onder het zadel, het is een fantastische merrie met een grote toekomst voor zich!
Wees er zuinig op, maar vooral; Geniet ermee en ervan!!!
Dikke knuffel voor Astrid
Suzanne F. schreef:Hihi Kajanus, ik heb trouwens een heel gaaf hengstveulen voor je. Grootramig donkerbruin veulen met veel maat, mooi sjiek hoofdje, veel souplesse en houding, toekomstig hengstenkeuringsmateriaal.
mbkaatje schreef:Astrid stond er super voor hoor. Ik haar én MisterA mogen bewonderen op het KWPN journaal.