Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
rockey schreef:zhivago is een super lief paard, niks mis mee onder het zadel
shan schreef:O, dat valt me nu weer tegen, ik dacht echt dat je ontzettenddddd verliefd was geworden.
asjemenou schreef:MisterA, heb je toevallig de Ferro ook zien lopen?
MissHIS schreef:LJB schreef:Hebben ze bloed genoeg? Op de foto's op de site van Melissen lijken de Colman en Chin Chin wel bloed te hebben, maar de Chello minder.
Dan moet je niet op de foto's afgaan. De Chin Chin is nou niet echt een bloedpaard om te zien. Chello x Carry lijkt me een heel fijn beest.
misterA schreef:shan schreef:MisterA is gewoon helemaal verkocht.
En ik denk dat ik volgend jaar toch de voorkeur geef aan zijn driekwart broertje.![]()
shan schreef:MisterA is gewoon helemaal verkocht.
amaze schreef:hij heeft alleen niet zo'n commercieeel kleurtje....
sprakeloos schreef:amaze schreef:hij heeft alleen niet zo'n commercieeel kleurtje....
Zhivago gaat ook vossen geven...
Adriana schreef:Nou dat kwam dat vrij briek uit de mond van de speaker![]()
![]()
of ik lag half te slapen haha!
Die Guidam x Corland, dat vond ik dan niks. Ik vond het al zo gek dat ik er niks over kon vinden![]()
Heel onrustig en ook niet fijn springen.
Ja, Zurich sprong op zich niet verkeerd. Ik zie er alleen geen vaderdier in. Ik hoop dat potverdikkie er wel een fijn veulen van krijgt.
wonderfull schreef:Al dat gemuts over de kleur vos.....ik houd er wel van, en als het een goed paard is wat lekker kan lopen zie ik de kleur niet eens meer(waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je geen voorkeur of afkeur mag hebben van een kleur!)
liliputter schreef:wonderfull schreef:Al dat gemuts over de kleur vos.....ik houd er wel van, en als het een goed paard is wat lekker kan lopen zie ik de kleur niet eens meer(waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je geen voorkeur of afkeur mag hebben van een kleur!)
Helemaal mee eens!
eebaatje schreef:Zie site van Baalen:
Zorba
Vorige week is Zorba(v. Ferro) terug gekomen op Dressuurstal Van Baalen. Zorba was in Ermelo voor het
verrichtingsonderzoek. Door eigenaren Coby van Baalen en Christophe Carmeliet is besloten om de hengst
terug te halen naar Brakel, waar hij weer rustig verder getraind zal worden.
Weet iemand meer hierover?