Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kajanus schreef:Tha_Niekje schreef:@ Shan, ik zie dat je allemaal foto's hebt, heb je toevallig geen foto's van de Sandreo van Kajanus??
Ben ook wel erg benieuwd naar de foto's van hem op die dag
Met dank aan Shanof vriend van Shan die heeft ze volgens mij gemaakt.
http://i86.photobucket.com/albums/k116/ ... 1166269706
http://i86.photobucket.com/albums/k116/ ... 1166269828
En ja deze daar is geen tekst bij nodig denk ik..![]()
http://i86.photobucket.com/albums/k116/ ... 1166269977

Je had iig een goede dag
.

MissHIS schreef:Pipo schreef:Onbegrijpelijk dat ze die Fidermark x Rosenkavelier x Polydor van Tewis hebben laten staan.
Ja dat vind ik ook onbegrijpelijk, ook al heb ik hem in Ermelo niet gezien.
Is een heel interessante hengst uit een goede moederlijn. Onderstaande tekst heb ik over hem geschreven:
De Grand Prix-dressuurhengst Fidermark was onder Marlies van Baalen zeer succesvol in de internationale dressuursport en ook in de fokkerij is deze te vroeg gestorven hengst al zeer waardevol gebleken. Hij stamt af van de dressuurpaardenleverancier Florestan en heeft vele getalenteerde zonen zoals Farewell I-III, Fürst Piccolo en Fidertanz nagelaten. Moeder Rosabella is een dochter van Rosenkavalier (Romadour II), die met name bekendheid geniet als vader van de internationale sport- en fokhengst Rubinstein I. Grootmoeder Papagena bracht in combinatie met Rheinblick het Grand Prix-dressuurpaard Rheinbote (Britta Laumans). Papagena stamt zelf af van de internationale springhengst Polydor (Pilatus). Verder voert de moederlijn het bloed van Romadour I en de volbloed Bürgermeister xx.
Deze veelbelovende Fidermark-zoon toonde zich tijdens de hengstenkeuring in Oldenburg een echte eyecatcher. De Paardenkrant (29-11-06) sprak van “één van de opvallendste paarden van de keuring” en omschreef hem als “een mooie, met veel buiging en kracht bewegende donkerbruine, die als zoon van de veel te vroeg overleden Fidermark een aanwinst kan zijn voor de dressuurpaardenfokkerij”. (JS)
MissHIS schreef:63 Cassini I x Linaro 1.76 m
janderegelaa schreef:Als ik nu het commentaar van Arie53 goed begrijp t.a.v. beweging zijn in elk geval de Fidermark en de Tango x Ferro niet goed want hun afzet op de foto's is met het voorbeen terwijl het juist het achterbeen zou moeten zijn. Toch Arie?
Edit: schrijf foutje.
Pipo schreef:Die Tango x Ferro is wel een heel beknopt beestje
de Fidermark heeft wel een mooie hals.
Pipo schreef:Ik vind die Fidermark erg interessant
Desire schreef:Pipo schreef:Ik vind die Fidermark erg interessant
Hij is gelukkig beschikbaar voor de dekdienst, alleen niet via het KWPN dus helaas, achja misschien slaan ze zich nog wel een keer voor hun kop als hij goede nakomelingen geeft straks
Desire schreef:Ooooh komt helemaal goed dan

Pipo schreef:Desire schreef:Ooooh komt helemaal goed dan
Ik denk van wel
Hij staat samen met Don Romantic op het lijstje
viewtopic.php?f=159&t=682324&hilit=
Dit is de merrie!
ikbenjoyce schreef:nou dit is gewoon een paard hoor. en geen herdershond
ikbenjoyce schreef:nou dit is gewoon een paard hoor. en geen herdershond