Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb nog geen tussenmaat gevonden hahaha, maar zie je dat je de sokjes al kunt zien, dat moet ook wel met zo'n vader
schattig, maarja veulentjes zijn altijd leuk --> nu weer afwachten hoe hij uitgroeid
Tinkermuts schreef:ik ben toch voor de zilvershampoo gegaan, wel de wat duurdere, toen hij droog was talkpoeder in de sokken, op het lijf equishine, en tadaa, wit
snowdon schreef:Hoe zit dat eigenlijk met die Romulus? Dat is toch die schimmelbonte? Waarom wel genoeg punten voor een 2e premie, maar geen 2e premie? (zie uitlag ICS-site)
rommulus schreef:het is idd een roan bonte en niet schimmel maar hij heeft een slecht jaar gehad hij miste zijn moedder denk ik en is heeeeeeel er laat aan het puberen (vorig jaar een lage 3de prenie gehad) maar ik geloof dat ze nog indalen hij is er wel mee bezig en ik moet hem over een half jaar laten keuren door een dieren arts zijn ze niet ingedaald word hij uit de dekking geschrapt
sorry voor de late reactie
Tinkermuts schreef:die talkpoeder helpt echt Snowdon, het word nog witter en de sokken wat stugger zodat ze lekker uiteen blijven staan, nadeel is dat als hij flink stampt het dan begint te stuiven
Haha zie t al helemaal voor me 
, we kunnen het natuurlijk bekijken op de hengstenshow

.