Staat een auto op de parkeerplaats met alle vier de ramen naar beneden Ze mogen niks omroepen, dus dan maar zo, mocht iemand hier weten van wie de auto is
Oh ik heb wat gemist hoor ik 383 Jameson Draf veel takt, lichtvoetig, hopelijk onder het zadel in galop meer ontspanning laten zien.
448 Morricone Rasuitstraling, mooi model, langegelijnd, draf veel ruimte, lichtvoetig, goed afdruk, galop makkelijk changeert en veel souplesse.
494 Sezuan Hoogbenige hengst met uitstraling, krachtig draaft en opwaarts met souplesse. Goed balans in galop.
518 Vitalis Mooie voorhand, goed ontwikkelde schoft. Draf goede souplesse en lichtvoetig, ook galop lichtvoerig en makkelijk changeren.
806 Rheinglanz Bloedspreiding, correct gebouwd met mooi front, goede stap, Functionele manier van bewegen.
523 Vivino Primering
330 Ferguson x Dream boy, Sjieke voshengst met zeer veel body. Draaft met zeer veel afdruk en zelfhouding, ook opwaarts. Veel techniek over de benen. Krijgt meteen al applaus. Galop is wat traag maar wel in balans. In draf zou het achterbeen iets actiever mogen zijn soms. Stapt goed door het lijf. Jury: Doorverwezen Primering
Dat die Rheinglanz voor bloedspreiding moet zorgen, snap ik echt geen bal van. Hengst is ingeteeld op Gribaldi en verderop ook nog twee keer op diens vader Kostolany.
Kendra
Geplaatst: 31-01-25 16:37
Bellatrix schreef:
Ik zag maar een fractie en toen ging de camera ergens anders heen.
Overdrijven is ook een vak …. Straks doen we alles via de stream en wordt alles wat een huppeltje maakt op zwart gezet…
Omgekeerde zou beter zijn, ook een camera/stream bij het losrijden.