Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.                                                         

4 merries met allemaal een hele sterke mening 
  verwacht je btw dit jaar weer een veulen? Ik zit niet meer in het dikke buiken topic dus ik volg het eigenlijk niet dit jaar   

toch goed dat ik ben overgegaan op een DA die veel meer kennis van veulens hebben... (kliniek waar ook insiminatie enz gedaan wordt) Muronia schreef:Zeker, Elonia (Syl haar 4-jarige halfzus) staat hoogdrachtig. Nog een weekje of 4 dan is er als het goed is weer een veulentje. En ik ben ook al druk aan het nadenken over mn hengstenkeuze voor dit jaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
 benieuwd hoe je 2025 veulentje er zal uitzien!!!                                                         Thioro schreef:Veel sterkte met wormentroubles.
Hier nooit een worm in de mest gezien. Ook bij mestonderzoek weinig besmetting.
Ze worden wel regelmatig ontwormd met wisselende producten.
Zit een beetje in afspeenstress. 2de stal op rij die plots zegt geen plek te hebben. Kind moet uiterst eind maart toch de hof af.

moet je aardig doorlopen! 

en een keuk halster! Is dat bling ?                                                         
 ik moest half op de grond gaan zitten op mn knien en half onder haar kruipen om het goed te kunnen zien/wassen. Want met de voet omhoog te heffen zag je het enorm moeilijk. 
  is het toch makkelijker om te verzorgen. 

ik heb er nu zalf op gesmeerd. Ander paardje heeft het niet en ik doe de voeten uitkrabben bij beide dagelijks. 
 ik weet het momenteel niet meer. We waren gestalt met de curafyt guts n glory. Maar ze wordt naar mijn denken te vaak terug "ziek"
 bruin en goud combineert toch altijd zo mooi vindt ik. Hopelijk groeit ze eruit