Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ook een vermeldenswaardige stermerrie is de in 1993 geboren Rossini-dochter Lente (uit Hayca v.Elan xx, fokker C. de Jong uit Westerwijtwerd) van Kirsten van der Grift uit Bunnik. De 20-jarige merrie heeft zich nog goed bewaard. “Ze mocht wat langergelijnd zijn maar was nog heel hard in het fundament, en toonde een fijne manier van bewegen met een goed achterbeengebruik in draf. Bijzonder dat we een merrie op die leeftijd nog ster konden maken!” De nog nooit eerder op de keuring verschenen Lente werd ster met 70/75.
mbkaatje schreef:Wat leuk zo'n oudere merrie nog ster. Goed dat je het toch geprobeerd hebt en gefeliciteerd natuurlijk.
Ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig naar jouw merrie, heb je een foto?
Aan de andere bokkers met een stermerrie ook gefeliciteerd. Ik lees al een tijdje mee en hier is het succes wat wisselend. Het is maar een momentopname, maar het is wel balen als je merrie zich niet laat zien, terwijl je weet wat ze kan.
Cayenne schreef:Citaat:Ook een vermeldenswaardige stermerrie is de in 1993 geboren Rossini-dochter Lente (uit Hayca v.Elan xx, fokker C. de Jong uit Westerwijtwerd) van Kirsten van der Grift uit Bunnik. De 20-jarige merrie heeft zich nog goed bewaard. “Ze mocht wat langergelijnd zijn maar was nog heel hard in het fundament, en toonde een fijne manier van bewegen met een goed achterbeengebruik in draf. Bijzonder dat we een merrie op die leeftijd nog ster konden maken!” De nog nooit eerder op de keuring verschenen Lente werd ster met 70/75.
KWPN.nl
Gefeliciteerd!
weule schreef:Dankjewel!Proficiat met je stermerrie!
Rhea schreef:zo te zien terecht Fiebie!
thea1978 schreef:Ik ga mijn merrie 3 juli ook voorbrengen op de keuring. Is voor mij ook de eerste keer en moet toegeven dat ik het beste spannen vind. Ben nu een goede voorbrenger aan het zoeken. Ik zou eerst in juni al gaan maar helaas had ze toen een blessure waardoor het niet door kon gaan nu dit hersteld is en ze inmiddels drachtig is dacht ik ik ga het toch nog proberen. Waar ik me dus al over in de stress kan werken is het toileteren. Mevrouw is geen gemakkelijke door allerlei trauma's en dat toileteren schijnt nogal streng te zijn of valt het mee?
Als iemand nog tips heeft dan hou ik me aanbevolen hahaha.
thea1978 schreef:Ik ga mijn merrie 3 juli ook voorbrengen op de keuring. Is voor mij ook de eerste keer en moet toegeven dat ik het beste spannen vind. Ben nu een goede voorbrenger aan het zoeken. Ik zou eerst in juni al gaan maar helaas had ze toen een blessure waardoor het niet door kon gaan nu dit hersteld is en ze inmiddels drachtig is dacht ik ik ga het toch nog proberen. Waar ik me dus al over in de stress kan werken is het toileteren. Mevrouw is geen gemakkelijke door allerlei trauma's en dat toileteren schijnt nogal streng te zijn of valt het mee?
Als iemand nog tips heeft dan hou ik me aanbevolen hahaha.
ullaatje schreef:Ik las dat ze wel heel fijn had gereden, en dat de punten erg tegenvielen.
Maar ze hoeft zich volgens mij niet zo druk te maken, het is zo'n fijn dier, die komt er zonder Pavo cup ook wel.