Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Zoals ik het lees is hij niet doorverwezen maar echt naar huis. Dat is volgens mij heel uitzonderling voor een hengstenkeuringskampioen. Ik kan me niet heugen dat dit gebeurd is.
Vind het wel heel zonde hoor. Zou me niks verbazen als Van Norel hem gewoon aanbiedt op het station. Misschien voor een ander stamboek en je hebt altijd een Reg. A veulen.
amaze schreef:Ik vraag me wel af waarom hij die aanleunings problemen heeft..
sarabande schreef:Nou er zijn jaren geweest dat de kampioen altijd de verrichting uitvloog, ga dat maar eens na zoeken
Toen zei men tegen de eigenaar van de kampioen nu snel verkopen
Mindfields schreef:amaze schreef:Ik vraag me wel af waarom hij die aanleunings problemen heeft..
Ik vraag me dat helemaal niet af, want dat kan alleen maar aan de ruiter liggen dus dat lijkt me niet zo moeilijk.(tenzij hij misvormde kiezen heeft natuurlijk, maar dit zal wel niet gezien die dieren allemaal gecheckt worden).
overzee2 schreef:wat zal van Norel balen. Had hij nu maar zijn broer, die van vorig jaar ingestuurd. Maar ja dat is achteraf gepraat. Vind het wel heel erg jammer hoor! Hij stond bij mij op nummer 1, nu maar naar die florencio kijken.
amaze schreef:Ik vraag me wel af waarom hij die aanleunings problemen heeft..
Citaat:Ik vraag me dat helemaal niet af, want dat kan alleen maar aan de ruiter liggen dus dat lijkt me niet zo moeilijk.(tenzij hij misvormde kiezen heeft natuurlijk, maar dit zal wel niet gezien die dieren allemaal gecheckt worden).
Gitta1977 schreef:Het KWPN moet nodig bij zichzelf te rade gaan welke weg ze op willen met hun stamboek, want dit lijkt mij niet de juiste... Niet alleen in de dressuurrichting, maar ook bij de springers en de tuigpaarden.
*edit* Meer zeg ik er ook eigenlijk maar niet over...
fokfanaat schreef:geen idee, ik weet alleen dat hij als 4 jarige in de L1 rondliep hier in Nederland, dus wat dat betreft had hij wel naar ermelo gekunt.