Er zijn een aantal veulens van hem. all breed geeft er 5. Er zijn 4 hengstjes, waarvan ik er al 2 gezien heb IRL en eentje nog van een vriend is (het merrietje)
Eukaliptus, Palas, Maysoun, Salaa El Dine Ecaho, WH Justice, Khidar, Om El Extreem, NK Hafid Jamil, TF Afrikhan Shah, Gazal Al Shaqab en ik kan nog wel doorgaan...
Al dan niet allemaal in combinatie met mijn eigen merrie. Een aantal zijn zelfs overleden, maar aangezien dit fictief is (nou ja, een wordt gerealiseerd dit jaar .
Anoniem
Geplaatst: 27-01-09 08:41
haha hier ook we hebben zelfs al een optie 2 als 1 uit valt. Je weet maar nooit.
klopt. Van basgier spreekt het karakter me erg aan en dosator vind ik erg mooi in zijn beweging. In vind ze beiden een mooie combi met mijn merrie, is voor een deel ook een gevoelskwestie.
Anoniem
Geplaatst: 08-02-09 12:39
Dan heb je niet echt goed gekeken naar g basgier want die kent echt lopen rillingen krijg je ervan (echt kippenvel). Wij wisten toen welke hengst we op ons meiske wilden hebben en dat was toen g basgier maar het was niet gelukt. Hij is echt een aanrader Zijn karakter is echt geweldig kortom een kanjer voor je merrie.
ze zegt toch niet dat ze Basgier niet goed vindt lopen? Ze valt vooral meer voor het karakter van deze hengst.. en feit is dat Dosator wel echt loopt als een kanon, dat is denk ik echt 'zijn ding'..
Anoniem
Geplaatst: 08-02-09 13:00
CtjeLief om onduidelijkheden te voorkomen. Ik reageerde eigelijk op quima maar maakt veder niet uit,( omdat ze alleen over de karakter sprak hihi ) Maar die anderen hengst ken ik niet eens Maar je zij niks verkeerd hoor mijn excuuses als ik iets fout heb gezegt was niet de bedoeling zo