Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
fokfanaat schreef:34 niet door, stijf en weinig bergop, weinig ruimte en lossigheid.
het kan natuurlijk een momentopname zijn. Marijkeeee schreef:zo vanaf de foto's logisch dat ie niet door is
hananya schreef:Ik ga dit ook even volgen...
Heb al goede verhalen gehoord over de UB40 x Krack van mensen die er geweest zijn
Rhea schreef:hananya schreef:Ik ga dit ook even volgen...
Heb al goede verhalen gehoord over de UB40 x Krack van mensen die er geweest zijn
Ik kan niet wachten tot juni volgend jaar![]()
Ben overigens erg gecharmeerd van de ub40 nafok in het algemeen.
petraaken schreef:Marijkeeee schreef:zo vanaf de foto's logisch dat ie niet door is
verbaasd mij al dat ie tot het tot de verrichtingsselectie heeft gebracht.
jarver schreef:Ja dat bedoel ik ja als je op de keuringen komt tegen woordig bewegen de springgerichte veulens aan merkelijk beter dan de dress veulens oa
jarver schreef:Ja dat bedoel ik ja als je op de keuringen komt tegen woordig bewegen de springgerichte veulens aan merkelijk beter dan de dress veulens oa
fokfanaat schreef:de ub40 x sandro hit staat zeker op mijn lijstje, mits ggk natuurlijk, heel fijn paard.
liliputter schreef:Vind de UB40 x krack c anders ook een heel fijn paard. Alleen ontzettend heet