Waarom een KWPN veulen fokken??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Troef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:59

Citaat:
Daar is niets mis mee, net zoals met het kwpn. Sommige mensen houden gewoon van ruzie maken en vinden wat hun denken dat dat ook zo is. Dus ik denk dat troef het met geen een stamboek het ooit eens zal worden tenzij het zijn eigen stamboek is verwoord naar zijn ideaal beeld. Of te wel hij zal zijn leven blijven ruzie maken waarom hij erg goed bekend staat, en over blijven stappen van stamboek na stamboek. Want nu is zijn easp geweldig tot over een jaar of wat dit toch niet zo blijkt te zijn... tja en wat dan?? komt er dan het stamboek TROEF genaamd??

Ik heb duidelijk gezegd dat ik lid ben van 3 stamboeken
Wat jij hier doet is een mening mij te vormen wat ik nooit beweerd hebt.
Het beste is dat we dit een dezer dagen bij je thuis dit persoonlijk uitspreken.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:05

Troef schreef:
Citaat:
Daar is niets mis mee, net zoals met het kwpn. Sommige mensen houden gewoon van ruzie maken en vinden wat hun denken dat dat ook zo is. Dus ik denk dat troef het met geen een stamboek het ooit eens zal worden tenzij het zijn eigen stamboek is verwoord naar zijn ideaal beeld. Of te wel hij zal zijn leven blijven ruzie maken waarom hij erg goed bekend staat, en over blijven stappen van stamboek na stamboek. Want nu is zijn easp geweldig tot over een jaar of wat dit toch niet zo blijkt te zijn... tja en wat dan?? komt er dan het stamboek TROEF genaamd??

Ik heb duidelijk gezegd dat ik lid ben van 3 stamboeken
Wat jij hier doet is een mening mij te vormen wat ik nooit beweerd hebt.
Het beste is dat we dit een dezer dagen bij je thuis dit persoonlijk uitspreken.

Bij mij thuis???
Zeg maar dag met je handje want dat is never gonna happen. Op de hk ben ik te vinden! Wil je me spreken zie ik je daar!
En soms moet je mensen een spiegel voor houden wil je ze wakker maken!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:13

Mensen, de wereld vergaat nog steeds in 2030 hoor, dus wees een beetje aardig voor elkaar....

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:47

Kayla het wordt nu op de man gespeeld, en dat is niet heel charmant We moeten met elkaar door het leven en niet op een manier om via Bokt allerlei vetes uit te vechten. We mogen verschillende ideeen over de fokkerij hebben, maar dat wil niet zeggen elkaar op zo'n manier te bejegenen. Heb nu echt het idee dat er verschillende hokjes worden gevormd, om tegen andere hokjes hun gram te halen. Extreme duivel

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:35

Wat een gezeik allemaal laat idereen gewoon ze gang gaan, of diegene het nu goed of fout doet in jou ogen.

RESPECT voor elk ander en respect voor iemand anders zijn mening is op [FA] ver te zoeken helaas

Jammer van dit mooi medium Boos! Frusty

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:39

Ik ben het 200% eens met de woorden van Greetje en dit is niet de eerste keer dat een topic op FA uit de hand loopt. 'Fokken is emotie' wordt er regelmatig gezegd, maar ik zie niet in waarom de emoties elke keer weer zo hoog moeten oplopen. Persoonlijke dingen vechten jullie maar achter de schermen uit, hier gaat een slotje op. Jammer dat er op deze manier weer een interessant topic moet worden lamgelegd.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:03