Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NatasjavE schreef:Ik heb haar een keer in het echt gezien.(bij laurens van Lieren) en ik kan zeggen dat ze inderdaad een heel apart kleurtje heeft. Ik zou het in eerste instantie vos roan noemen....maar dat klopt ook niet helemaal. Leuk kleurtje dat absoluut..maar wel heel apart. Zit er ook russisch bloed in? Dit in verband met glans op haar benen.
Lindy1982 schreef:real life lijkt ze totaal niet op een schimmel.. weet heel goed hoe schimmels er uit zien..ze heeft zowiezo alle termen van een appie gestreepte hoeven, de hele lijf zit onder de stippen ( bruine ) haar muts en mond zijn gestipt ook haar huid hieronder.. en ze heeft twee mensogen.. ze heeft geen appels zoals een schimmel..
In de zomer is haar hoofd goud kleurig net al haar benen.. dit hebben schimmels niet.. Nu het winterword is ze grijs met bruinige stippels word haar hoofd grijs en haar manen wit.. haar benen worden donkerbruin.. dit zijn geen veranderingen die een schimmel ondergaan.. zal is een foto zoeken waar je duidelijk kan zien dat ze goudkleurig is