stalmiracle schreef:een palomino met sooty factor bestaat trouwens wel toch?
Ja die bestaan MAAR die hebben NOOIT en NIMMER zwarte manen en staart!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stalmiracle schreef:een palomino met sooty factor bestaat trouwens wel toch?
stalmiracle schreef:@ Jester ... zou ik ook vertellen als ik hun was, maar een rusthuis is F*ck*ng duur en de slacht krijgen ze geld voor, dus wat denk je nou zelf haha ...
En @ Peterina ja dat klopt ... ik denk namelijk dat de moeder van mijn pony een palomino met scooty factor is kijk maar eens hier
http://stalmiracle.come2me.nl/
die donkere merrie
Jester_ schreef:Voorbeeld van Palomino + sooty ... vaak 'chocolate palomino' genoemd:
Zoiets zou miss ook nog kunnen?
Jester_ schreef:Dat die choco palomino het nog wel eens had kunnen zijn.
Ach, ik weet het niet. Ik was dus niet bij de dekking.
Kan palomino x palomino eigelijk vos/bruin worden?
jennyk schreef:ik ben ondertussen wel heel benieuwd naar een foto (of naam) van de betreffende "palomino" hengst!
powerzoe: ik ben ook van plan één van mijn merrie's te laten insemineren met Le Matsjo!
stalmiracle: je hebt wel hele gave paardjes zeg!
Peterina schreef:stalmiracle schreef:Je merrie heeft sooty op haar benen maar niet over haar lichaam.
Peterina schreef:stalmiracle schreef:Je merrie heeft sooty op haar benen maar niet over haar lichaam.
stalmiracle schreef:jennyk schreef:ik ben ondertussen wel heel benieuwd naar een foto (of naam) van de betreffende "palomino" hengst!
powerzoe: ik ben ook van plan één van mijn merrie's te laten insemineren met Le Matsjo!
stalmiracle: je hebt wel hele gave paardjes zeg!
jennyk schreef:ja om IRL te bekijken wel eigenlijk![]()
Is ie eigenlijk ook bij het NWR goedgekeurd? Ik lees op de site namelijk over welsh veulens van hem. (kan natuurlijk ook enkel door de moeders komen maar ben gewoon nieuwsgierig)
Jester_ schreef:alo + sooty (new forest hengst, geen GW bloed)
Denk idd dat het zo'n soort hengst is geweest. Dan kan er dus wel valk uitkomen toch?
jennyk schreef:stalmiracle: he dan hadden we dezelfde hengstenhouder! Ik heb mijn cremello laten insemineren met Shardon (drachtig)en de andere met watermill falcon(niet drachtig)