Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sannah schreef:Zaterdag 22 december nakeuring springhengsten, tweede bezichtiging springhengsten geboren in 2004 en Gelderse hengsten geboren in 2004 of eerder. Eerste bezichtiging van Gelderse hengsten van Bazuin, Elegant, Flemmingh, Gribaldi, Koss, Manno en Special D
Kajanus schreef:Gaat het lekker dames![]()
Aimee schreef:JaDat is ook niet bepaald mijn idee van Gelders.
Ik ben benieuwd wat er achter zit. In mijn paard zit ook Ferro-bloed maar die is toch onmiskenbaar Gelders![]()
Sannah schreef:anneM_Ajax schreef:Die Sandreo heeft iets in zn koppie dat mij niet aanspreekt. Wat weet ik niet maar maar goed, 't koppie gaat het toch om
De rest is niet belangrijk meer
Sannah schreef:Kajanus schreef:Gaat het lekker dames![]()
Jij was toch ook van de mooie koppiesEn daar ben je tot nu toe nog aardig ver mee gekomen
meredith schreef:bedoel je nu haar eigen koppie
Pletje123 schreef:Vers bloed is wel nodigMaar misschien kan je dan toch beter kiezen voor een hengst die het Gelders type niet helemaal verjaagd. Gribaldi is een Trakhener en dat zijn geen paarden met veel bot en massa, terwijl de Geldersen dat wel behoren te zijn.
Daarnaast is ook het karakter niet wat je denkt "Wauwie" van de Grib's.
Special D vind ik dan weer interessanter, hoewel ik me toch wel afvraag of ook die hengst het Gelders type voldoende benadert.
sarabande schreef:Bekijk de (verzonnen) stamboom van een "Gelderse" hengst van Gribaldi x Zep x Amor, (de laatste zijn dus officieel gekwalificeerd als Gelderse paarden) die kan zo in een evt Trakehner hulpregister.
utjelover schreef:Mag ik even meelezen.
Wat een prachtige beesten weer Kajanus!
Ik ben erg benieuwd naar die Gelderse paarden met Special d en Gribaldi???
Aimee schreef:Nee hoor, zo is het ook niet bedoeld Pletje
Ik ben benieuwd of het deze is:
[ITP] Gribaldi X Goudsmit by Sjoert!!
Heb maar even geïnformeerd
haan schreef:Al loopt ie als een kruk, als het koppie maar mooi is?
Sannah schreef:Maar komt dé Grib van Olijf dan bij de 'gewone' Gribs?
wonderfull schreef:haan schreef:Al loopt ie als een kruk, als het koppie maar mooi is?
Ik ben bang dat er best veel mensen een beetje zo kijken jammer genoeg